رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه سن داره

شازده امیر و رها بانو

رهای مریض و پروسه ی ناموفق پستونک

1393/3/29 11:17
نویسنده : مامان مریم
558 بازدید
اشتراک گذاری

رها جونم سلام مامانی اول ازت معذرت میخوام که به خاطر پستونکت اذیت شدی حدودا یک شب و یک روز تمام بهت پستونک ندادم اما اذیت شدی شدید جیغ جیغو بودی بدتر شدی به هیچ وج ساکت نمیشدی تو همون یک روز هم شروع کردی به مکیدن دستت و عصبی بودی خلاصه که همه باهام درگیر شدن من هم ترجیح دادم دوباره بهت پستونک بدم تا خودت آروم آروم ولش کنی.

واما این روزهای دخترکی نا آرام ووروجک و بلا چگونه است؟آخ نپرسید که هر سری با کارهاش مار سورپرایز میکنه شدید حیفه آدم اول دخترو تجربه کنه بعد پسر رو من که میگم اول باید پسر باشه بعد دختر چون اون شیرینی حلاوتش بعد از یه پسر شیطون بیشتر میشه البته این نظر منه و بماند که دخترکم گذشته از ناز و اداش کلی به واسطه داداش شیطونش دوبرابر ووروجک شده و دیوار صاف رو بالا میره رهای نازم چپ و راست میره میاد عکسای منو باباشو یه همه نشون میده میگه مامانی باباجی داداش رو با یه ذوقی میگه که ادم حس میکنه همین الان دو تای باهم در حال یه توطئه جدید هستن تا موقعی که با امیر خوبه که خوبه وگرنه خدا نکنه امیر بهش دست بزنه کاری میکنه کارستون جیغ جیغ نه ازاین جیغای معمولی هاااااااا از اون جیغای که ادم حس میکنه تو گوشش زنگ میخوره یعنی من یکی که یه موقعهای دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار از دست این دو تا زلزله 

دخترک خونه ما حالش خوب نیست تنش تبدارو مریضه این حال ووروجک خونه مون همه رو ناراحت میکنه چون نمیدوئه جیغ نمیزنه با عروسکاش بازی نمیکنه اصلا دنبال شال یا روسری مامان نیست که بذاره رو سرش و عروسکهاشو بذاره زیرش و اروم اروم راه بره و با زبون خودش باهاشون حرف بزنه خدا جونم تن تبدار دخترکم رو خنک کن بهش ارامش بده همه ی این ویروسای لعنتی رو از بین ببر تا کوچولوهای قشنگمون دچارش نشن رهای قشنگم با همه ی بی حالیش موقعی که چشمای نازشو باز میکنه و مامانو بالای سرش میبینه یک لبخند قشنگی میزنه که دلم از حال میره دوست دارم هر کاری بکنم که کوچلوی خونه ام دوباره جیغ بزنه حتی اگه من نتونم تحمل کنم گاه و بیگاه دادی بزنم اشکال نداره که همه جارو به هم میریزی مامان جان اشکال نداره که کشوها از دستای کوچولوت در امان نیستن و دائم در حال خرابکاری هستی مادر فقط و فقط سالم باش بخند جیغ بزن راه برو تن تبدار دخترکم حال منو خیلی خراب میکنه برام فرقی ندارن ناراحتی هیچکدوم  از وروجکامو نمیتونم ببینم.

پسندها (3)

نظرات (8)

مامان هانا و آریا
29 خرداد 93 11:43
عزیزممممم چقدر نی نی اذیت میشه پس منم زودتر پستونک و بگیدم تا بیشتر عادت نکرده... کوچولوهاتونم خیلی نااازن
مامان مریم
پاسخ
سلام خانوم آره من پسرم هم پستونکی بوداها راحت ولش کرد این وروجک پدر مارو در آورده ممنونم شما لطف دارین
سپیده..مامانه پارسا
30 خرداد 93 16:46
ایشالا هر چی زودتر خانوم خوشکله خوب بشه مامانی..خیلی سخته میدونم..
مامان مریم
پاسخ
ممنونم سپیده جان مرسی ازاینکه پیش ما میاین و من بی معرفتم
عاطفه
2 تیر 93 14:52
واقعا دخترا رحمتن و وجودشون نهایت خوشبختیه و صد البته که پسرا هم خیلی خوبند هزار ماشالله به این عسل خانوم که انقدر مهربون و خوش زبونو با تمام بازیگوشی هاش انقدر به دل میشینه،پستونک رو هم بذار خودش کنار بذاره راحتتره. و تن تب دارش .... ایشالله هرچه زودتر زودتر حالش خوب بشه و بیماری از همه بچه های دنیا دور باشه و رهای نازنینم دوباره با سرحالی تمام روسری مامان و بداره و عروسک بازی کنه و دیوار راست و بره و بالا و جیغ بکشه و مارو خوشحال کنه.
مامان مریم
پاسخ
و ما با داشتن یه همچین فرشته هایی بینهایت خوشبختی حتی با وجود خشم فراوان و الان که دارم جوابتان رو میدم فرشته کوچولوی بهتره
شادی
6 تیر 93 16:17
سلام عزیزم. خدا رو شکر که حالتون خوبه. خوشحالم که دوباره برگشتی. جات خیلی خالی بود.
مامان مریم
پاسخ
سلام به شادی عزیزممنونم خانوم و مرسی که جای خالیمان رو حس کردین
مامی یلدا و سروش
7 تیر 93 12:25
رمضان آمد و آهسته صدا کرد مرا مستعد سفـــر شهر خدا کرد مرا از گلستان کرم طرفه نسیـمی بوزید که سراپای پر از عطر و صفا کرد مرا سر سفره افطارتون ما رو از یاد نبرید. التماس دعا
❤مامان محمد و ساقی❤
17 تیر 93 20:20
عزیزم ایشالله که الان حالش خوب شده باشه پستونک برای بعضی بچه ها یه جورایی آرامبخشه ساقی من تا 15 ماهگی خورد...همون موقع یه هفته اسهال و استفراغ داشت و من تو همون حال ازش گرفتم...اصلا" نفهمیدولی الان میبنه هوس میکنه
مامان مریم
پاسخ
ما همچنان برنامه داریم با پتتونک بانویمان مثل جان شیرین بهش وصله خواهر
زهرا - گل بهشتی من
19 تیر 93 10:31
ان شا اله همیشه دو تا گلتون سالم باشن. این پست ثابت بالایی این چند وقته منو به اشتباه انداخته.پایینو نمیدیدم که آپ کردین.
مامان مریم
پاسخ
ممنونم شما هم همچنین همین که حضور دارین کافیه عزیزم
amme eli :)
16 مرداد 93 2:41
salam nini nazi darid khoda hefzesh kone be webe mnm sar bezanid