رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

تنهای تنها

1393/4/15 3:54
نویسنده : مامان مریم
674 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به ووروجکای نازم 

تنهای تنها سحری خوردن ونیت روزه کردن اصلا به آدم نمیچسبه بابایی که روزه میگیره حالش بد میشه نمیتونه ترجیحا روزه نمیگیره و الان من یه مامان تنهام که دترم سحری میخورم تا روزه بگیرم این شبها با سکوتش اگرچه خوبه اما نمیچسبه دلم هوای قدیم رو کرده سحری های دوره همی با مادرجون و بابا و مامان و بچه ها اون روزا که قدرشونو نمیدونستم و مثل باد رفتن روزای که از مامانم میپرسیدم مامان ماه رمضون کی میاد اما الان مثل برق و باد روزها و ماهها میگذرن یادشون بخیر قدیما 

الان من یه مامان تنها و دلگیرم خیلی دلگیر و چه سخته که نذارم کوچولوهام بفهمن که مامانشون احساس خستگی میکنه از زندگی کردن و نفس کشیدن و اگه هستم فقط وفقط بخاطر این دوتا وروجکمه خدایا خودت کمکم کن تا از نگه داشتن و پرورش فرشته هات سربلند بیرون بیام

دوستای خوبم ‌:الهه عزیزم عاطفه جان شادی خانوم گل و...خیلی وقتا میام میخونمتون اما نمیدونم چرابراتون که کامنت میذارم میگه کد وارد شده صحیح نیست اعصابمو خراب کرده این نینی وبلاگ نمیدونم باید چیکار کنم تا حالا بارها امتحان کردم اما هردفعه همینو میگه دیگه خودتون ببخشین برای لحظه ای که بتونم براتون نظر بذارم لحظه شماری میکنم همه تونو دوست دارم و میبوسمتون.

پسندها (5)

نظرات (16)

زهرا
15 تیر 93 4:17
وقتی که متنتونو خوندم چشمام پراز اشک شد هم به خاطر روزای که داشتیم و به قول شما مثل برق گذشت واقعا روزای دوست داشتنی بود هم به خاطر این فرشتها آخه منم دو تا گل دارم خدا پشت و پناه هممون باشه
مامان مریم
پاسخ
سلام کمیدلم گرفته بود اصلا قصد ناراحت کردن دوستانو نداشتم عزیزم خداکوچولوهاتآنو نگهداره
نیکــو
15 تیر 93 11:34
دوست گلم روزه هات قبول باشه ..چقدر سخته تنهایی روزه گرفتنعزیزم اگه با تبلت یا موبایل نظر میذاری باید فونت رو انگلیسی کنی بعد کد نظر اما اگه با لپ تاپ میای اینو راه حلی براش ندارم متاسفانه
نیکــو
15 تیر 93 11:37
سلام دوست گلم روزه هات قبول باشه التماس دعاچقدر سخته تنهاایی روزه بودن درکت میکنمراستی برای نظر دادن اگه با موبایل یا تبلت می خوای نظر بذاری باید فوتت رو انگلیسی کنی و بعد کد نظر رو وارد کنی اما اگه با لپ تاپ میای متاسفانه راه حلی براش ندارم
مامان مریم
پاسخ
ممنونم نیکو جان مرسی از راهنماییت
مامان پارمیدا
15 تیر 93 12:46
طاعاتتون قبول باشه عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم مرسی همچنین
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:45
سلااااااااااااااااااام خانوومی.........دمغ و پکر نبینمتچرا اینقد دلگیری عزیزم
مامان مریم
پاسخ
سلام آیسان جان الان خوب خوبم خدارو شکر ببخشید که ناراحتتون کردم
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:47
منم وقتی بر میگردم به روزایی که با خونوام سر سفره سحر مینشستم دلم میگیره..اما چاره چیه؟؟؟زندگی همینه گاهی شیرین گاهی تلخ..گاهیم ملس..به دو تا فرشته هات که نگاه کنی همه غما باید از دلت بپرن مگه نه عزیزم؟؟؟
مامان مریم
پاسخ
البته عزیزم حق با شماست
مامانی ماهان جون
16 تیر 93 8:49
باید سعی کنیم شاد باشیم تا انتقاممونو از دنیا و ناملایمتیهایش بگیریمموافقــــــــــــــــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟
عاطفه
17 تیر 93 0:51
دقیق دقیق مثل من ! با اینکه واقعا از اندوهت دلم گرفت ولی یه نفس عمیق کشیدم و راحت شدم ! نمیدونی چه حس آرام بخشی بهم دست داد از اینکه دیدم یکی هست که مثل خودمِ ! تنها ! خسته ! و امیدوار به نتیجه کار ! پس زیاد غصه نخور ! منم مثل توام این روزا هم میگذره .... التماس دعا مامان وروجکا
مامان مریم
پاسخ
عاطفه عزیزم فقط میتونم بگم خیلی دوستت دارم همین البته این روزها هم مثل «باد»میگذرن و ما یه روز حسرت همین رذوزهای رفته رو میخوریبم التماس دعا داریم بانو
تبادل لينک
17 تیر 93 6:53
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود -----
❤مامان محمد و ساقی❤
17 تیر 93 20:18
سلام مریم جان خوبی بچه ها خوبن نمیدونم تو این مدتی که من نبودم شما هم نبودی نماز و روزتون قبول تنهایی سحری خوردن هم عالمی داره اتفاقا من تنهایی بیشتر لذت میبرم در مورد شمع هم امیدوار باش
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جون حق با شماست اتفاقا الان که دارم جوابتونو میدم به وبلاگ شمع سازیتون اومدم کلی ذوق کردم
عاطفه
18 تیر 93 14:22
به خدا 4 بار اومدم نظر گذاشتم و ثبت نشد ! انقدر عصبانی شدم که کلا بستمش . البته فکر کنم چون با گوشی بودم قبول نمیکرد. اینجوری شد که الان شرمنده نشستیم اینجا و داریم مینویسیم وگرنه زودتر از اینا خدمت رسیده بودیم
مامان مریم
پاسخ
میدونم عزیزم اصلا هم نیاز به قسم خوردن نیست همین که خوبین کافیه عاطفه جان شما خیلی لطف دارین
عاطفه
18 تیر 93 14:26
نوشته بودم : خوشحال باش چون یکی دیگه تو دنیا هست که احساسش با تو مو نمیزنه ! و فقط به امید کوچولوش که روزا رو میگذرونه. منم خسته ام ! خیــــــــــــــــلی ! منم تنهـــــــــــــــــام . انقدر که حتی تصورشم نمیتونی بکنی . منم مثل تو با اندوه تنهایی سحری میخورم و فقط شب و روز به این فکر میکنم که عاقبت بخیری پادشاهم و ببینم و رضایت خدا رو. خلاصه اینکه خواهر من و شریک دردت بدون در ضمن منم شدید دلم واسه روزای رفته تنگه مواظب خودت و رها جونم و شازده امیر باش. خیلی برام عزیزید. میبوسمتون التماس دعا
زهرا - گل بهشتی من
19 تیر 93 10:34
طاعات قبول باشه.میدونم درسته.تنهایی سخته. التماس دعا دارم. مراقب کوچولوهاتون باشین.اونا بهترین انگیزه و شادی بخش زندگی هستن.
مامان مریم
پاسخ
عبادت شما هم قبول باشه باهاتون موافقم ممنون که هستین و باعث دلگرمی
آویسا
23 تیر 93 4:30
و خدایی که همین نزدیکی ست
مامان مریم
پاسخ
همینطوره و عجیب هوامونو داره
مامان مهسا
23 تیر 93 23:25
عزیزم از خوندن متن پر احساست اشک تو چشام جمع شد دوست مهربونم منم مثل شما تنها روزه می گیرم و به یاد سفره های افطار و سحری خونه بابا مامانم می افتم خیلی زود گذشت و همچنان می گذرد و روزی می رسد که حسرت امروزمان را می خوریم دوستم آرزوی تنی سلامت دلی شاد و لبی خندان برایت دارم
مامان مریم
پاسخ
سلام مهسا جان ببخشید فقط کمی دلم گرفته بود واقعا زود گذشتن یادشون بخیرعبادتتون قبول باشه ممنونم عزیزم امیدوارم شما هم سالم و شاد باشین