رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

قشنگترین بهانه زندگیم تولدت مبارک

1393/6/6 4:58
نویسنده : مامان مریم
784 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم پایان هفت سالگی و ورودت به هشت سالگی مبارکت باشه 

بهترین بهانه زندگیم تولدت هزاران هزار بار مبارک پسرم 

امشب برای گل پسرم یه تولد خودمونی گرفتیم پسرکم کلی ذوق کرد کیک هم بابا محمد زمین فوتبال سفارش داده بود که پسرک فوتبالی من کلی از دیدنش خوشحال شد و قرار شد یه مهمونی هم روز جمعه بگیریم که عمو ها و عمه پسرم رو دعوت کنیم کلی از خوشگل مامان عکس گرفتم ولی از خستگی دارم میمیرم کلی هم خاطره ننوشته دارم باید یه بار سر فرصت بیام همه چیو تعریف کنم راستی آتلیه امسالتونم گذاشتم تولد رها ببرمتون با اختلاف یک ماه چیکار کنم آخه تولدتون نزدیک به همه منم یه مامان تنبلم که نمیتونم شمارو به فاصله یک ماه ببرم آتلیه 

خدایا مثل همیشه هزاران بار ازت سپاسگزارم سپاس که منو لایق مادر بودن برای دوتا از فرشتههات انتخاب کردی خدایا سپاس سپاس سپاس

پسندها (1)

نظرات (8)

مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 10:13
رها خانوم نازنینممممممممممم روزت مبارررررک
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربون
مامانی ماهان جون
6 شهریور 93 10:16
قربونت برم امیری جونم،تولد شمام مبارررررررررررررررک..ایشالله صد ساله بشی خوشگل پسر
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ممنونم ممنونم
زهرا - گل بهشتی من
6 شهریور 93 11:57
تولد امیر خانتون مبارک.
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم
مامان فتانه
6 شهریور 93 14:32
تولدت مبارررررررررررررررررررک
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون
شادی
7 شهریور 93 9:13
سلام عزیزم . تولد گل پسری مبارک. ایشالا موفقیت و خوشبختی امیر عزیز رو ببینی. خصوصی هم داری
مامان مریم
پاسخ
سلام شادی جان ممنونم خانوم بابت خصوصی هم ممنونم
مامان مهسا
8 شهریور 93 13:41
امیر جونم تولدت مبارک باشه عزیزمایشالله شمع تولد 120 سالگیت رو فوت کنی به همه ی آرزوهات برسی و مامان بابا فارغ التحصیلی دانشگاه و داماد شدنت رو ببینند
مامان مریم
پاسخ
سلام مهسا جان ممنونم خاله مهربون انشاالله انشاالله انشاالله موفقیت پسرای خودتون
آویسا
9 شهریور 93 13:18
تولدش مباااااااااااااارک
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خاله جون
نیکــو
9 شهریور 93 16:08
تولد مبارک باشه امیر جان 100 سال به این سالها گلم بهترین هارو برات آرزو دارم
مامان مریم
پاسخ
ممنون نیکو جان مرسی از حضورت