رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

شهر موشها

1393/6/26 3:03
نویسنده : مامان مریم
872 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر نازم:

امشب با هم دیگه رفتیم سینما شهر موشها برنامه قدیمی که دوران کودکی ما از تلویزیون پخش میشد خیلی با حال بود به شما که خیلی مزه داد چند روزی بود که میخواستم ببرمت اما نمیشد امشب دیگه بابا محمد زحمت کشید رفت برامون بلیط گرفت از اونجایی که خیلی شلوغ بو یه سانس هم ۱۰تا۱۲ اضافه کردن من و تو خاله نیلو و بابا هم سانس آخر رفتیم خیلی دوست داشتم رها رو هم میبردیم اما متاسفانه رها حالش خوب نبود تب داشت گذاشتیمش پیش مامان نسرین و خودمون رفتیم . تو سینما خیلی لذت بردی وقتی همه دست میزدن تو هم دست میزدی الهی فدات بشم وقتی هم فیلم تموم شد همش میگفتی مامان خیلی باحال بود .خدارو شکر که بهت خوش گذشت.

امیر گلم دیروز هم رفتم مدرسه ات کتابها و دفتراتو دادن تا بیارم خونه جلد بکشم وسیله هاتو هم آماده کردم عزیزم دیگه کم کم به آخر تعطیلات نزدیک میشیم امیدوارم همیشه موفق و شاد باشی قشنگمماچماچقلب

پسندها (4)

نظرات (9)

زهرا - گل بهشتی من
26 شهریور 93 8:45
منم دوست دارم برم شهر موشها و عسل خان رو هم ببرم. ولی هنوز برای سینما رفتن کوچیکه و فکر میکنم تو تاریکی حوصله ش سر میره نمیشینه.
مامان مریم
پاسخ
سلام زهرا جان دقیقا درست میگین من رهارو با خودم نبردم عزیزم چون هم حوصله اشون سر میره هم اذیت میشن ومیکنن
مامانی ماهان جون
26 شهریور 93 11:21
سلام مریم خانوم و بچه های نازشخوب و خوشین؟؟
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله ای خوب و همیشه مهربون
مامانی ماهان جون
26 شهریور 93 11:22
به به به امیر جونم خوشحالم که به اتفاق مامانو بابا و خاله رفتین سینما و مدرسه موشها رو دیدی،و خوشحالتر که خیلی لذت بردی
مامان مریم
پاسخ
ممنونم خاله انشاالله که شما هم با ماهان جون برین و لذت ببرین
مامانی ماهان جون
26 شهریور 93 11:22
کیف و کتاباتم مبارک خاله
مامانی ماهان جون
26 شهریور 93 11:23
وایییییی قربونش بشم رها جونم چرا تب داشت؟؟الان خوبه ایشالله؟؟؟میبوسمش
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربون الان خدارو شکر خیلی بهتره
مامان پارمیدا
30 شهریور 93 9:06
آخی رها جونی چش شده ؟ بلا دوره ایشالله چه خوب که به امیر جان خوش گذشته و خوشش اومده . متاسفانه ما هنوز نشده پارمیدا رو ببریم ولی یکی از دوستانم که بچش همسن بچه های ماست رفته بودن می گفت سه تا گربه توی فیلم بوده از روزی که رفتیم سینما دخترم از اونا ترسیده شبها تو اتاق خودش نمی خوابه ! راستش منم دودل کرد با این حرفش . حالا شما گفتید شازده پسر دوست داشته برام جالب بود
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم خدارو شکر رها الان خیلی بهتره ممنونم آره سینما خیلی به امیر خوش گذشت دقیقا من هم با همین مشکل دوستتون مواجه شدم اما امیر فقط همون شب خیلی میومد بغلم میگفت میترسم یا میگفت مامان گربه هاش واقعی بودن بعد که توضیح دادم براش خیلی بهتر شد البته باید اینم بگم امیر خیلی به من وابسته است هر چی سعی میکنم بره تو اتاق خودش بخوابه نمیره اصولا با اتاقش میونه ای خوبی نداره
شادی
3 مهر 93 6:44
سلامممممم. خدا بد نده رها گلی چی شده؟ ایشالا زودتر خوب بشه. منم خیلی دوست دارم شهر موشها رو ببینم. اما نمی دونم آوینا میتونه حوصله کنه یا نه!!! الان بدجوری رفتم تو فکرش.
مامان
5 مهر 93 0:19
انشاالله همیشه شاد وسلامت باشی
مامان ارمیتا
5 مهر 93 13:11
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.