رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

به به چه هوایی

1393/4/31 3:13
نویسنده : مامان مریم
633 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به خوشگلای نازم :

الان که دارم مینویسم به حول و قوه ای الهی شما وروجکا یه یک ساعتی میشه که خوابیدین هزار ماشالله به جونتون به خدا من جای شما هلاک میشم می افتم اما شما همچنان در حال دویدن و بازی هستین شب هم با هزار گرفتاری میخوابین 

اول: بگم کلی ازتون عکس دارم که تو سیستم نریختم و باید بعدا براتون بذارم 

دوم : اینکه تو چند رذوز گذشته کلی بریز بپاش و سنگ بشکن و دیوار خورد کن داشتیم و داریم برای یه سری تغیرات رها هم دلی از عزا در آورد با خاک بازی بچه ام این همه خاک تا حالا یک جا ندیده بود 

شنبه رفته بودیم تنگه واشی جای همه خالی خیلی باهال بود بعد از گرمای زیاد اینجا و شرجی بودنش آب بازی تو اون هوا واقعا چسبیبد خدارو شکر بعد برگشتمون آب و هوای شهرمون کمی بهتر شده  صبح یه بارون با حال اومد بعد هم تبدیل به نم نم شد اما الان هوای خیلی لطیف و خنکی داریم و من با همه ی گرمایی بودنم بدون پنکه و کولر واقعا یخ کردم.

خدا جونم شکرت بخاطر این هوای خوب و چهار نفره ی زیباماچماچقلبقلب

و در آخر : واقعا دل نگران بچه های غزه ام خدایا خودت باید به دادشون برسی کمکشون کن آخه بچه های بی دفاع که گناهی ندارن خدایا به مادرهاشون صبر بده 

اینجا هوا خوبه   زمین خوبه  زندگی خوبه  همه چی خوبه فقط یه دل نگرانی همیشه باهامه که نمیتونم و نمیذاره از این همه خوبی لذت ببرم خدایا همه چیو به خودت میسپارم مهربان من .

پسندها (4)

نظرات (8)

عاطفه
31 تیر 93 10:13
هزار ماشالله به جونشون و اون همه انرزی . که والله منم بعضی وقت ها در برابر فسقلی خودم کم میارم وای به حال شما با دو تا دسته گل و بفیه کارا ... چه خوب جایی رفتید. واقعا آدم با رفتن به همچین جاهایی دنیای روحیه اش عوض میشه و انگار یه خستگی حسابی در میکنه. مارم خدا رو شکر میکنیم به خاطر هوای خوب 4 نفره اتون و کنار شما دعا میکنیم برای بچه های غزه و تموم بچه های در خطر دنیا. انشالله خدا حافظ همه شون باشه و این جنگای لعنتی هم یه روز تموم شن و خیال تمام مادرای دنیا راحت شه. در پناه خدا.
زهرا - گل بهشتی من
31 تیر 93 10:17
مهسا
31 تیر 93 17:22
مبارک باشه تغییرات جدید خونتون ایشالله به دل خوش خوش بحالتون که رفتید آب و هوایی تازه کردید ایشالله همیشه خوش باشید ما که اینجا از گرما مردیم راستی عزیزم شما ساکن کجائید؟ بوووووووووووس برای دوتا فرشته کوچولو و دوست مهربووونم
مامان پارمیدا
6 مرداد 93 13:18
چه خوب که رفتید تنگه واشی من همیشه فکر می کردم با بچه نمیشه اونجا رفت ! واسه همین تاحالا نرفته ام
شادی
7 مرداد 93 21:00
تغییرات خونتون به سلامتی و دل خوش. بعد از اینکه خاکها جمع میشه واقعا تنوع تو روحیه آدم تاثیر خوبی میزاره. خوشحالم که دوباره فعال شدی عزیزم. امیدوارم اون مشکلی که ذهن و دلتو درگیر کرده هم به زودی حل بشه .
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 9:23
سلام مریم خانوم خوب و خوشین..خدا رو صد هزار مرتبه شکر که بچه ها اونقد سالم و سلامت هستن که خستگی رو درک نیکنن..شکرررررررررررررر
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 9:49
سلام مریم خانوم خوب و خوشین..خدا رو صد هزار مرتبه شکر که بچه ها اونقد سالم و سلامت هستن که خستگی رو درک نمیکنن..شکرررررررررررررر
مامانی ماهان جون
12 مرداد 93 10:06
به سلامتی خونتونو بازسازی کنین خوشگل بشه توش کیف کنین