رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

لالایی رها

1392/2/27 2:52
نویسنده : مامان مریم
633 بازدید
اشتراک گذاری

لالا لالا گل پونه کلاغ اخر رسید خونه لالالالا گل گندم نشی تو بیقراری گم لالایی کن گل نازم نگین سبز الماسم لالایی کن گل زردم به قربون قدت گردم لالالالا گل نیلی چرا اروم نمیگیری همه خوابن تو بیداری همه مستن تو هوشیاری خداوندا تو ستاری همه خوابن تو بیداری خداوندا تو پیرش کن خط قران نصیبش کن لالالالا گل پسته مامان دیگه شده خسته بخواب اروم و اهسته که دنیا چشماشو بسته.                                 رهای نانازم این لالایی که مامان هر شب برات میخونه تا خوابت ببره تو برعکس امیر مهدی عجیب به من و لالایهام عادت داری وقتی من هستم حتما خودم باید بخوابونمت پیش هیچکس اروم نمیشی و اگه بغلت نکنم بدتر لج میکنی مثل همین الان که بابایی حریفت نشد خودم خوابوندمت خوب بخوابی و خوابهای طلایی ببینی فرشته ای من اینو همیشه به امیر هم میگم اونم به من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)