رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

هورا هورا رها نه ماهه شد

1392/3/6 0:35
نویسنده : مامان مریم
517 بازدید
اشتراک گذاری
  • رهای من نه ماه شدنت مبارک مامانی  یه موقعهایی که بر میگردم به عقب میبینم چه زود اون روزها گذشت روزهای قبل از دنیا اومدنت خیلی از زایمان میترسیدم گلم همش با خودم میگفتم یعنی من میتونم از پسش بر بییام امیر چون تجربه اولم بود و چیزی از زایمان نمیدونستم ترسی هم نداشتم ولی تو تجربه دومم بودی برای همین خیلی میترسیدم چه زود گذشت انگار همین دیروز بود که پرستار تورو گذاشت تو بغلم تو با اون صورت سرخ و پف کرده ات به مامان نگاه میکردی و اروم بودی الان دیگه رهای من با تکیه به هر چیزی که محکم باشه وایمیسته تا مامانو میبینه دنبالش راه میافته و ممه ممه و ما ما میگه در که باز میشه کلی ذوق میکنه دد دد میگه بای بای کردن بلده و با دیدن داداشی کلی ذوق میکنی و از ته دلت میخندی. بابا که از بیرون میاد اول باید خانومی رو بغل کنه چون چهار دستو پا میری استقبال بابایی اگه بغلت نکنه غوغا میکنی اینم یه عکس از روز اولی که فرشته ای من زمینی شد   رها                                                                                                                                                اینم عکس نه ماهه شدن رها به همراه داداشی                                                                                                                                                                                                       امیر                  یه سری عکسهای متفرقهداداشی                     پارک                     وقتی رها میخوابهخواب        در پایان دخترم مامان و ببخش اگه یه موقعهای بی حوصله است و حوصله ای بازی کردن با توی وروجک رو نداره .قلبماچ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا
6 خرداد 92 0:51
سلام گلم خوبی عزیزم از اشنایت خوشحالم برو خصوصی برات رمز گذاشتم
شادی
6 خرداد 92 11:59
مریم جون. واقعا این روزها زود می گذره. خیلی زود. منم وقتی عکسهای آوینا رو وقتی کوچک تر بود نگاه می کنم اشک توی چشمهام حلقه میزنه. خدا حفظشون کنه. راستی متوجه اشکال لینک شما شدم. شما دوبار http زدی.
حامی
7 خرداد 92 10:44
انشالله همه ی روزها؛ سالها....ماه ها...فصلها...لحظه به لحظه های زندگیش پراز عطر خوشبختی باشه
شیدا
8 خرداد 92 11:54
چه خوشگل میخوابه
مامان امیرناز
8 خرداد 92 20:34
سلام عزیزم واقعا که چقدر زود بچه ها بزرگ میشن اصلا دختر ماهت و نشناختم خدا هر دوشون و برات حفظ کنه ایشالا