رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

تولدت مبارک پســــــــــــــــــــرم

1392/6/6 16:37
نویسنده : مامان مریم
575 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خیلی وقته که میخوام یه پست بنویسم فقط و فقط برای تو از نوزادیت بگم تا الان که 6 سالت تموم شده و رفتی داخل 7 سال از این مدتی که با اومدنت زندگی منو بابایی رو عوض کردی یه بار برات یه کم نوشتم ولی یه دفعه پاک شد این دومین باره که شروع کردم به نوشتن از تو تویی که نمیدونم موقع خوندن این نوشتها چند سالته برای خودت مردی شدی یا دبیرستانی هستی و یا حتی کوچکیتر نمیدونم نوشتهای مامان برات ارزشی دارن یا نه حتی حوصله خوندنشونم نداری امیدوارم یه روز که خواستی این وبلاگو بخونی همون قدر که برای من با ارزش و عزیزه برای تو هم باشه گلم . مرد کوچک من موقعی که تو رو باردار شدم وقتی تست بارداری زدم اصلا تو تصورم نمیگنجید که تو رو باردار باشم اما در نهایت ناباوری تو رو باردار بودم گلم بارداری تو یه کوچولو مامانو اذیت کرد مثلا قندم رفت بالا همچنین فشارم و گاهی اوقات یه دفعه دست و پام ورم میکرد خلاصه با همه خوبیها و بدیهاش گذشت همه برای به دنیا اومدنت ذوق داشتن من و بابا که خیلی پدر جون و نسرین {بابا و مامان }من چون تو اولین نوهشون بودی اگه بیشتر از من و بابا ذوق و شوق نداشتن کمترم نبود نازنینم چشم به هم زدم و گذشت تمام لحظه های ناب با تو بودن برام خاطره شده مامانی کاش قدر اون لحظه هارو بیشتر میدونستم لحظه های که دیگه برنمیگرده فقط و فقط یه خاطره شدن برام الان تو روز به روز بزرگتر میشی گل من دیگه آقایی شدی برای خودت لحظه ای که تو بیمارستان تورو بغل کردم گذشته از اون دردی که داشتم با بودن تو همه چیز قابل تحمل بود ذوق بودنت و حس مادر شدنم همه چیز و برام آسون میکرد امروز دقیقا تو همون ساعتی که 6 سال پیش به دنیا اومدی تو آتلیه با من لج میکردی و میگفتی نمیخوام عکس بگیرم بسه دیگه خسته شدم مامان بریم وقتی میگفتم یکی دیگه بگیریم نشستی و گفتی اصلا نمیخوام خاله نیلو به زور راضیت کرد تا بشینی با رها یه عکس دو نفره بندازی. موقع ناهار تو رستوران به بابا گفتم فکر کن من 6  سال پیش تو همچین روزی تازه 1 ساعت بود که از اطاق عمل اومده بودم بیرون یادش بخیر الان پسرم رو به روم نشسته میگه من فقط ماهی میخورم شما هرچی میخواین بخورین کاشکی لاقل غذا بخوری دلم نسوزه نصف بیشتر ماهی موند هر کاری هم کردم یه کم گوشت بخوری لب نزدی و خیلی مواقع با من کل کل میکنی که هر چی من میگم درسته یا من این لباس رو نمیخوام یا هرچیز دیگه ای باید به سلیقه ای خودت باشه واِلا واویلا میشه . پسرک مهم اینه که این روزها میگذره و چیزی جز مهربانی باقی نمیمونه گلم یاد بگیر که مهربان باشی جانِ مادر خیلی حرفها داشتم که برات بنویسم اما همه از ذهنم رفته منو ببخش میدونم دلت مثل دریاست آبی و زلال هیچ کینه ای رو به دلت راه نده بدون که زندگی بالا و پایین بسیار داره پس صبور باش گلم و بدون که یکی همیشه حواسش به تو هست همیشه از اون بالا نگاهت میکنه .                                           نازنینم تا این ساعت و این لحظه عاشق رنگه قرمزی تو بر عکس رها از 4 ماهگی عکس داری میخوام یه سری از عکساتو بذارم براتماچماچماچهوراهوراهوراتولدت مبارک پست                                             تو این عکس 4 ماهت بود گلم                                                                  نت                    برای دیدن بقیه عکسا برین ادامه مطلب.

 

 

تو این عکس 1 سالت بود جیــــــــــــــــــــــــگر مامان لجباززززززززززززززززز                                                                                                                                                                                                      تو این عکس هم 3 سالت بود متاسفانه من برات با کیک تولدت فقط عکس خانوادگی دارم بعدا برات میذارم امیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم                                                                                               نت          آخ که اینجا به گیتار گیر داده بودی مارو بیچاره کردی بنده خدا عمو هم میخواست ازت بگیره مگه میذاشتی همشگریهگریهگریهگریهگریهگریهاین شد که تقریبا همه عکسات با گیتار از آب در اومد منم همش اینجوری کلافهکلافهکلافهکلافهبودم اما شما کار خودتو کردی                                   نت              و این هم عکس جدید تولد امسالت که تو رستوران گرفتم عکسای آتلیه هم هر وقت آماده شد برات میذارم امروز شمارو بردم آرایشگاه تیپ زدی بعدم رفتیم آتلیه                                                       نت                        نازنینم دیدن موفقیت و سلامتی تو تو زندگی آرزوی همیشگی منه تولــــــــــــــــــــــــــــــــدت                  مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)