رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

رها و بیداری

1392/2/20 17:42
نویسنده : مامان مریم
297 بازدید
اشتراک گذاری

این بار سوم که مینویسم دختر وروجکم کاری میکنه که همه میپره امیرم هم همراه باباش رفته استخر امیدوارم که بهشون خوش بگذره برای همین منو رها تنهایم رها خواب بود که گفتم بیام براشون یه کم بنویسم تا شروع کردم به نوشتن وروجک بیدار شد و نتیجه شد سه بار نوشتن بدون ثبت اینم اخرین تلاش مامان موقعی که رهارو سرگرم کرده رهای من الان چهار دست و پا میره ولی به سرعت نور سینه خیز میره الان هم جلوی میز تلویزیون داره به من لبخند ژکوند میزنه رهای من وقتی میگم بگو مامان میگی مما مم میگم بگو بابا میگی ببا وقتی هم امیرو میبینی براش دست تکون میدی و از خنده ریسه میری امیر هم خیلی دوستت داره گرچه یه موقع های هم سیخونکت میده که گریه میکنی ولی خیلی دوستت داره.دیشب هم خونه مادر شوهر خاله شفق که تازه نامزد کرده دعوت بودیم اونجا تو بغل هیچکس نمیموندی و گریه میکردی گلم الان باید برم چون تو داری بیقراری میکنی بازم میام و مینویسم.فعلابای بایفرشته های من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)