رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

نازنینم 10 ماهگیت مبارک

1392/4/5 3:58
نویسنده : مامان مریم
981 بازدید
اشتراک گذاری

رهای نازنینم ده ماهگیت مبارک گلم این روزها مثل باد میگذرن روزهای که دستهای کوچولوتو میگیرم و به انگشتهای نازت خیره میشم انگشتهایی که بهم چنگ میزنن یا برای بازی کردن یا لج کردن یا چیزی رو خواستن حتی شبهایی که میخوابی بازم دستات تو دستمه چون میدونم این روزا دیگه بر نمیگرده میخوام ازشون استفاده کنم انگار همین دیروز بود که با امیر کل کل میکردم که بغلت نکنه چون تو کوچیک و ممکنه از دستش بیافتی عکستو ببین عزیزم بغل داداشی                                                                                                                                                                                                               10                                                                                                                                                 اما الان دیگه بغل داداشی که میری هیچ اذیتشم میکنی جیغ بنفش هم میکشی البته امیر هم تو اذیت کردنت کم نمیزاره مخصوصا وقتی من حواسم نباشه حالا هر جوری هست باید اذیتت کنه  میخواد جیغ بزنی یا گریه کنی فرقی نداره مهم اذیت امیره و گریه شما که هر دو حاصل میشه فقط منه بیچاره باید اعصاب داشته باشم که گریه شما و شکایت امیرو تحمل کنم اگرم اعصابش نباشه مهم نیست شما بلاخره کار خودتونو میکنین منم جیغ خودمو میزنم کیه که گوش بده شما که نگام میکنی امیر هم کار خودشو میکنه فقط من میمونم یه دنیاکلافهحالا بریم سراغ عکسا اینجا امیر رها رو اذیت کرده رها هم                                                                                                                                                                                                                                 10                و حالا این برادر و خواهر ناز 2 دقیقه بعد                                                                     10                 و حالا یه سری عکس که امشب موقع خرید بابا از این دوتا وروجک گرفت                                                                                                                                                     10                10                10                و حالا یه سری عکس که مال روز دوشنبه است که با نیلو رفتیم رستوران بعد هم بابلسر رها بانو هم کلی اذیت کرد تا اخر کیف گوشی نیلو رو گرفت کمی ساکت شد                                                                                                                                       10                 رها بانوی عینکی                                                                                                       10                10                 امیر عشق اسب و اسب سواری                                                                                 10                  و در اخر باز هم اش همان اش و کاسه همان کاسه امیر و رها مثل الان میبینیم                                                                                                                                          10                 دایره لغات رها در ده ماهگی:                                                                                     از همین امروز دختری دلبری رو از بابایی با بابا گفتناش شروع کرد                               مامان و که میگفت امروز هم به اندازه 2 دقیقه بدون کمک ایستاد میدونم یه کم تنبله ولی من خیلی ذوق کردم دد دد گفتناش پا برجاست با صدای کلید که خبر اومدن بابایی رو میده کلی ذوق میکنه میره سمت در هنوزم از دندون خبری  نیست.  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان حنانه زهرا
5 تیر 92 4:42
ماشاله خدا این خواهر برادرو واسه هم نگه داره
با افتخار لینک شدین


سلام مرسی عزیزم خدا دختری شما رو هم حفظ کنه منم لینکتون کردم به امید دوستی بیشتر
مامان الینا
5 تیر 92 7:09
سلام مریم جان .خوشحال شدم اومدی پیشم عزیزم .خدا بچه های گلتو حفظ کنه خیلی نازن
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 8:52
سلام ممنون از حضور و لطفتون ،،با افتخار جزو دوستان عزيزمون شدين،،بازم به ما سر بزنيد خوشحال ميشيم


سلام عزیزم مرسی که پیش ما اومدین ولی نمیدونم چرا وبتون باز نمیشه
آيسان مامان ماهان
5 تیر 92 8:54
هزار ماشالله به امير مهدي و رها جون ،،،دو تاشونم عين قرص ماه ميمونن ده ماهگي دخملي خانوم مبارك...
مامان ثنا
5 تیر 92 11:48
سلام مامانی. خدا نی نی هاتون رو حفظ کنه . البته آقاامیر که ماشالله برا خودش مردی شده. ولی نی نی ها همیشه برا مامان باباها نی نی اند. البته موافقم. ممنون که به ما سر زدیدو . با افتخار تمام لینک شدید. فقط اگه دوست دارید بگید کجایی هستید؟ من جلوی دوستای ثنا مینویسم از کدوم شهر هستن.
مامان ثنا
5 تیر 92 11:50
راستی رها جونم 10 ماهگیت مبارک عزیزم. ایشالله 120 سال عمر باعزت زیر سایه پدر و مادر


سلام عزیزم مرسی همچنین کوچولوی شما
♥ نیم وجبی ♥
5 تیر 92 13:17
سلام عزیز
مرسی که به نیم وجبی ما سر زدین..
ماشالله بچه های شما هم خیلی ناز و دوستداشتنین خدا حفظشون کنه
چرا که نه با کمال میل لینکتون می کنم


سلام ممنونم به امید دوستی بیشتر
مامان فتانه
5 تیر 92 13:59
سلام خانمی چه کوچولوهای نازی دارین خدا حفظشون کنه...مرسی از اینکه به ماسر زدین ما شمارو لینکیدیم


سلام عزیزم مرسی به امید دوستی بیشتر
مامان شايان و پرنيا
6 تیر 92 1:05
قربون جفتشون برم من


خدا نکنه عزیزم
سرآشپز مروارید
6 تیر 92 10:19
سلام مریم جون
خوبین شما؟
هزار ماشاالله برای رها جون وآقا امیر
من عاشق بچه هستم رها جون چه شیرینه
خیلی ممنون که به وبلاگ من سرزدید با اجازه منم شما رو لینک کردم


سلام عزیزم مرسی لطف دارین خوشحال شدم
الناز مامان بنیا
6 تیر 92 17:17
خوشحال شدم بهم سرزید با کمال میل لینکتون کردم


مرسی عزیزم
معصومه
6 تیر 92 22:07
سلام از آشنایی با وبلاگتون و شما و نی نی های نازتون مفتخرم و شمارو لینک میکنم شما هم به پسمل جاری من سر بزنید


با کمال میل لینک شدید زن عموی مهربون


زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 1:01
سلام دوست عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

حتما عزیزم
مهسا مامان مرسانا
8 تیر 92 7:51
مرســــــــــانـــــــــا گلی در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده



خوشحالمون میکنی بهش رای بدی



لطفا عدد 201 رو به شماره 20008080200 بفرست



از اینکه وقت گذاشتی یک دنیا ممنونم



اگر رای دادی خبر کن تا یک امار داشته باشم از رای دهندگان








چشم حتما




مهسا مامان نورا
8 تیر 92 11:42
سلام نورا در مسابقه جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده است برای رای به کوچولوی ما کد190رو به شماره 20008080200 پیامک بزنید .خوشحال میشم دوستم منتظر رایتونم
زهرامامانه ایلیا جون
9 تیر 92 2:48
ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی
ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 9:19
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 10:44
سلام ،،ممنونم از حضورتون ،،همسري بارها بهم اينو گفته كه كمتر خوبي كن تا تو اينجور موقعه ها انتظار بيش از اين نداشته باشي ولي تقصير منه كه حرف گوش نميدم ،،اما منبعد دختر خوبي ميشم و حرف گوش ميدم...و ميدونم كه نميتونم
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 10:45
شازده امير و رها بانو جونمو ميبوسم


ممنونم عزیزم شما هم ماهان خوشگلمو ببوس@-}--
مامان الینا
9 تیر 92 14:38
مریم جان فعلا حالمون خوبه خدا رو شکر .استراحت میکنم دردهام خیلی کمتر شده


خدارو شکر عزیزم مرسی که خبر دادی نگرانت بودم
مامان ثنا
10 تیر 92 9:51
نظر قبلی رو تایید نکن. یادم رفت خصوصی بذارم باشه عزیزم حتمامرسی بابت رمز
بهناز مامان یلدا و سروش
10 تیر 92 13:36
ممنونم ازت دوست خوبم که با پیام های دلنشینت احوالمون رو میپرسی.


خواهش میکنم عزیزم
مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 13:37
جيگراي من خوشگلاي من عسلاي من بوووووووووووووووووس

10 ماهگيت مبارك خوشگل خاله


مرسی عزیزم ماشاالله به بچه های نازت
بهناز مامان یلدا و سروش
10 تیر 92 13:41
10ماهگیت مبارک عروسک خوشگل. دیگه چیزی تا یک سالگی فرشته بانویی چون تو نمونده همیشه شاد باشی خوشگل من
بهناز مامان یلدا و سروش
10 تیر 92 13:43
چه عکسهای خوشگلی مامان و بابا از دختر و پسر دوستداشتنی شون گرفتند.
همیشه لبتون شاد باشه خوشگلای من
منم دو تا وروجک مثل شما دارم که کاراش دقیقا مثل شما دو تاست

مرسی عزیزم لطف کردی عزیزم بهمون سرزدی واقعا این روزا اذیتاشون بیشتر شده البته رها ساکته بد نسیت ولی امیر وروجک وای وای یعنی اذیتاش حد نداره
علی
11 تیر 92 2:37
سلام چه مطالب جالبی وچه کوشلوی نازی خدا واستون نگهداره اگه دوست داشتید امار وبت بالا بره بیاید واسه تبادل لینک بازم ممنون از شما
♥متین من♥
11 تیر 92 16:10
دوستان خوبم متین در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده بیا وبلاگم عکسشو ببین اگه دوس داشتی میخوای بهش رای بدی لطفا: کد ١٧٤ به شماره پیامک: ٢٠٠٠٨٠٨٠٢٠٠ ( دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنین یه دنیا ممنونم ..
شادی
12 تیر 92 0:11
سلام ریم جان.
مرسی که دائم به ما سر میزنی. کلامت برام خیلی انرژی بخش و سازنده است. از راه دور روی ماه تو و فرشته های نازت رو می بوسم.


سلام شادی جان لطف داری عزیزم
اليما
12 تیر 92 8:10
سلام عليكم
دا نگهدار هر دو تاشون
با مامان
با بابا
شادي هاتون دنباله دار


ممنونم عزیزم
مامان حنانه زهرا
12 تیر 92 12:02
بهناز مامی یلدا و سروش
12 تیر 92 23:15
دلم یه هویی خواست بیام این دو تا وروجک دوستداشتنی رو ببینم خصوصوا گل دختری که داره داداشیش رو گاز میگیره


قربونت عزیزم لطف داری خاله جون
مامان ثنا
13 تیر 92 0:16
سلام خاله جون. به من هم رای میدی؟ به وبلاگم بیا. خوشحال میشم. ممنون


چشم حتما عزیزم
مامان الینا
22 تیر 92 11:02
مریم جان رمز برات میزارم خصوصی .امیدوارم دوستای خوبی باشیم برای هم


مرسی عزیزم انشاالله