رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

ماه خدا

1392/4/24 2:03
نویسنده : مامان مریم
453 بازدید
اشتراک گذاری

                                                                                                                                                                                    سلام عزیزای دلم الان که دارم براتون مینویسم رفتیم تو ششمین روز ماه مبارک رمضان ماهی که همه روزه میگیرن یعنی از اذان صبح تا غروب افتاب چیزی نمیخورن و نمینوشن ماه رمضان ماه خداست عزیزای دلم تو این ماه خوب نیست که فقط دهنمونو ببندیم و چیزی نخوریم و بگیم روزه ایم خوبه که دلی رو نشکنیم کسی ازمون دلگیر نشه حق کسی رو ناحق نکنیم از کسی بد گویی نکنیم گلهای من اگه تونستیم این کارهارو نه فقط تو ماه رمضان بلکه در همه ماهها انجام بدیم همیشه ادم خوبی باشیم خوبه امیرم و رهای نازم سعی کنین همیشه مهربون و خوب باشین خوب بودن و مهربونی کردن به نماز و روزه نیست همیشه یادتون باشه. مامان خیلی خیلی دوستتون داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شادی
24 تیر 92 3:26
با این مامان مهربون، حتما بچه ها هم مهربون هستند و خواهند بود.


مرسی عزیزم شما لطف دارین
آیسان مامان ماهان
24 تیر 92 9:44
سلام عزیز دلم چقدر ساده و قشنگ برا ناز گلات از ماه خدا و خوبیها حرف زدی انشالله همیشه مستدام و کنار هم به مهربانی باشید


سلام مرسی عزیزم همچنین شما
آیسان مامان ماهان
24 تیر 92 9:45
محتاج دعاتون هستیم، ما هم دعاتون میکنیم...ولی دخمل آوردن دیگه کار من نیست...آخه ماهان میگه اگه دخمل بیاری چشماشو درمیارم باید برام داداش بیاری..منم مگه از جونم سیر شدم سه به یک بشم





عزیزمممممممممممممم مرسی الهی ماهانم دوست داره مثل امیر من تک باشه ما به حرف امیر گوش نکردیم
بچه بدی بودیم

آمنه
24 تیر 92 14:12
طاعات و عبادات شما هم قبول حق


مرسی عزیزم
مامان امیرناز
26 تیر 92 14:36
سلام عزیزم عبادت قبول فرشته هات خوبن؟ تو این شبها واسم دعا کن


سلام خانومی پسر گلت خوبه محتاجیم به دعا
مامان ثنا
29 تیر 92 10:04
ایشالله که همینطور که مامانشون دوست داره میشن


مرسی عزیزم