رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

اولین خرید امیر جون برای مامانییی

1392/4/27 19:27
نویسنده : مامان مریم
868 بازدید
اشتراک گذاری

                 yy

عزیزترینممممممممممم امیدممممم دیگه برای خودت مردی شدی یه مرد کوچک اما با دلی بزرگ به وسعت دریا گلم چند وقت پیش که نیلو مهمان ما بود بابایی خونه نبود که برامون وسیله بگیره نیلو میخواست بره نوشابه بگیره که شما خودت پیش قدم شدی و گفتی مامان من میرم برات نوشابه میگیرم اول فکر کردم بخاطر دوست داشتن نوشابه میخوای بری گفتم باشه مامان با نیلو برو که گفتی نه میخوام تنها برم خودم میگیرم و میام من خیلی تعجب کردمتعجب آخه شما هیچ وقت تنهایی جای نمیری همیشه میگی یا من یا بابا باید باهات باشیم ولی کلی ذوق کردم هوراکه خودت خواستی روی پای خودت وایسی  لاصه از پنجره نگاهت کردم و شما رفتی برامون نوشابه گرفتی و اومدی منم کلی قربون قد و بالات رفتمتشویقتشویقتشویق دیروز هم من میخواستم برای رها سوپ درست کنم بابا یادش رفت جو پرک برام بگیره و دوباره میخواست بره که گفتم نه چون روزه داشت و گفتم امیر بره منتظر بودم ببینم چی میگی دیدم موافقت کردی و من بازم خیلییییییییییییییی ذوق کردم و شما رفتی البته قبله رفتن گفتی خودم هم یه چیز میخوام و موقع برگشت دستت یه چیپس سرکه نمکی بود با اینکه میدونی چیز خوبی نیست ولی متاسفانه بازم میخورینگرانحالا عکس چیزای که برام خریدی رو میزارم تا تو هم بعدها اولین خریداتو برای مامان ببینی   

   

          yy

       k  این هم گلیه که امیر جونم دیروز بعد از کلاسش برای مامانی آورد           

       kj

   از خدا جون میخوام که همیشه همراه و یاور امیر جونم در تمام مراحل زندگی باشه                                                                                                                                                                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

فروشگاه نادین
27 تیر 92 19:41
پیشاپیش حضور شما دوست عزیز را در فروشگاه اینترنتی لوازم جشن تولد نادین ارج می نهیم.
خاله فاطیما(مامان ایلیا)
27 تیر 92 20:00
ماشاالله


مرسی خاله
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
27 تیر 92 20:04
اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... http://designer123.blogfa.com/
شادی
28 تیر 92 3:57
دست گل امیر خان درد نکنه. ای جونم. ان شالله دامادی وعاقبت بخیری امیر و رها رو ببینی عزیزم.


مرسی عزیزم همچنین شما برای آوینای نازم بهترینها رو آرزو میکنم
مامان حنانه زهرا
28 تیر 92 13:51
ایشالله عزیزم
جزمادر کی میتونه یاور بچه ها باشه
بعدشم مامانی مگه ما بچه بودیم مامان بابامون میتونستن جلومونوبگیرن که چیپش و پفک نخوریم که حالا شما...
عزیزم هر وقت اپ شدی خبرم کن دخترم اجازه نمیده خودم تک تک سربزنم


سلام عزیزم حتما
معصومه
28 تیر 92 17:21
صد بارک الله ایشالله خرید دامادیش بره و تو کلی ذوق کنی که مادرشوهر شدی




انشاالله البته اگه مادر شوهر خوبی باشم بیشتر ذوق میکنم


الهه
28 تیر 92 19:09
آخی! عزیزم میتونم حستون رو درک کنم. خیلی حس خوب و خاصیه. من دفعه اولی که آدرینا پستونکش رو خودش گذاشت دهنش داشتم از شادی سکته میکردم! حالا چه برسه پسر شما مردی شده و این کار ها رو بکنه! خدا حفظ کنه هر دو دست گلتون رو


ممنونم عزیزم
بهناز مامی یلدا و سروش
29 تیر 92 0:43
آفریت به شازده پسر حسابی مرد شدی ها

خصوصی داری گلم


مرسی عزیزم
متین مامی ایلیا
29 تیر 92 2:57
الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــن

واقعا خیلی لذت بخشه برای مامانا که میبینن بچه هاشون بزرگ شدن


اره واقعا هیچی برای پدر و مادر لذت بخشتر از خوشی و خوبی بچه اش نیست
بهار مامانه برسام
29 تیر 92 4:42
جون دلم عزیزم هزارماشالله به این گل پسری خدا حفظش کنه آقا کوچولوی مهربونتون رو
بهار مامانه برسام
29 تیر 92 4:43
خاله جون مهربون
برسام من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد برسام 403 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 403 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم
اگه بتونید کد 403 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید
اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم
پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم
اگه خواستی عکس جشنواره ای برسام رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیای وب برسام تویه پست ثابت وبش عکس جشنواره ایش رو گذاشتم
مرسی از لطفت
خاله جون مهربون ارسال کد 403 به شماره 20008080200یادت نره ها برسام رویه رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده....
خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی
امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم
موفق و پیروز باشی


عزیزم مگه چند بار میشه رای داد اخهههههه
مامان بهداد
29 تیر 92 9:58
سلام. طاعات و عباداتتون قبول.
ماشا ا... به این مرد جوان .
آفرین. صد آفرین.
که هنوز هیچی نشده کمک حال مامان شده.
ای جانم. در پناه خدا باشند هر دوتاشون.


ممنونم عزیزم عبادات شما هم قبول باشه
مامان ثنا
29 تیر 92 10:03
سلام مامانی جون. ماشالله به آقامیر گل که داره بزرگ میشه. دیدی مامان . این دوره هم بچه ها میتونن به مامان باباها کمک کنن. حالا میبینی که رها جون هم برای کارای خونه کمکت میکنه ایشالله. مثه ثنای من که از حالا داره کمکم میکنه


اره عزیزم انشاالله که کمکها ادامه دار باشن
معصومه زن عموی بردیا
29 تیر 92 17:36
عزیزم ببخشید مزاحم شدم بردیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده اگه براتون زحمتی نیست کد 736 رو به
شماره 20008080200 بفرستید ممنون میشم بوس هزار تا
736


سلام عزیزم آخه قربونت برم مگه با 2 تا موبایل چند تا رای میشه داد
مامان ساقی و محمد
29 تیر 92 23:43
سلام خانمی
ممنونم از همدلیتون
ایشالله دو فرشته گلت همیشه شاد و سلامت باشند


مرسی عزیزم
مامان بهداد
30 تیر 92 3:55
سلام مامانی. من حضورا اومدم تا ازتون دعوت کنم که توی بازی وبلاگی شرکت کنید.
منتظر نظر و سلیقه تون هستیم.خواهش می کنم بفرمایید.


ممنونم گلم لطف کردین
مامان بهداد
30 تیر 92 3:59
خصوصی داری گلم
مامان فتانه
30 تیر 92 23:25
vaaaaaaaaa pas nazare man kooooooooooo


سلام عزیزم راستش چون با گوشی آپ شدم جواب که دادم تایید کردما ولی حذف شد روم نشد بهتون بگم شرمنده ممنون از اینکه بهمون سر میزنین
شادی
31 تیر 92 9:26
سلام عزیزم.
ممنون بابت محبتت نست به من و آوینا.
ولایتمون تهرانه . ولی به خاطر کار همسرم رفتیم اهواز.


سلام عزیزم امیدوارم هر جا هستی خوش باشی
آیسان مامان ماهان
31 تیر 92 13:03
سلام گلم ،والله منم چشم جایی رو نمیبینه اما مجبورم همراهیشون کنم که ماهانی برا باباش آستین بالا نزنه تو پارک و اینور اونور..ای جونم خوب سایزتو یه ذره بیار پایین مث الن من جا شو خووووووووو..ایشالله شمام همیشه شاد و سلامت باشین


والا خیلی سعی کردم نمیشه که نمیشه
آیسان مامان ماهان
31 تیر 92 13:10
آفرین به امیر جون تمام عیار مرد مرد چه خریدایی خاله فداتامیر جونی ماهانم یه سری تنها خرید رفته عکساشو شکار کردم فرصت ندارم بذارم تو وب اونم که برا من میره خرید برا خودشم یه رشوه میگیره


خدانکنه عزیزم
آیسان مامان ماهان
31 تیر 92 13:11
واااااااااااااااااااااااای چه گلی،،خوشبحال مامان خانومی چه کیفی کردهدست امیر جونم درد نکنه


اره والا انقدر حال داد
الناز مامان بنیا
31 تیر 92 15:15
دست گل پسرت درد نکنههه


اره واقعا