رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

عزیز مامانیییییییییییی 11 ماهه شدی

1392/5/5 23:42
نویسنده : مامان مریم
1,564 بازدید
اشتراک گذاری

گلکمممم نازکممممم 10ماه از بودنت گذشت امروز پا گذاشتی تو 11 ماهگی هر وقت به ماهگرد های بودن با تو یا امیر میرسم خدارو هزاران هزار مرتبه شکر میکنم که دارمتون البته همیشه خدارو شکر میکنم همیشه اما تو این روزهای خاص همیشه به خدای خوبم میگم که من میدونم لطفتو خیلی شامل حالم کردی که 2 تا از فرشته های اسمونیتو به من دادی منی که یه موقعهای احساس میکنم شاید لیاقت نداشتم شماهارو داشته باشم خدا ججونم مرسیییییییییی خدا جونم ازت ممنونمممم ببخش اگه کوتاهی میکنم بابت شکرگزاری از خیلیییییییییییی چیزهای خوبی که به من دادی.                                         حالا از حال و هوای 10 ماهه رفته از زندگی رها بانو بگم :رهابانوی من این روزا برای مرواریدهای در نیومدش خیلی خیلی بیتابی میکنه هنوز هم از مرواریدهاش خبری نیست. عزیز دلم تو ماه تیر بود یه شب از شبهای ماه رمضان که تو و امیر متاسفانه طبق معمول این شبها تا ساعت 3و 4 صبح بیدار بودین ساعت هول و هوش 2/5 صبح همینجوری که نشسته بودی از سر ذوق که دیدین امشبم بیدار موندم یه دفعه بطور خود جوش شروع کردی به دست زدن حالا دم صبحی ول بکنم نبودی گلم هی دس دسی میکردی وای من اولش کلی ذوق کردم بابا محمد و صدا زدم گفتم بیا ببین رها دست میزنه اما بعدش هر کاری کردم تو نخوابیدی منو میگی دیگه ذوقم که کور شد هیچی اینجوریم شده بودمکلافهکلافهکلافهتا اینکه بلاخره رضایت به خواب دادی تو این عکس پایینی هم خونه مامان نسرین هستیم که داری برای خاله ها دلبری میکنی البته با کلی ذوق                                                                               ات      عزیز دلم یکی دیگه از کارهای که تو تیر ماه یاد گرفتی این بود که خودت بدون کمک تونستی رو پاهای ناز و محکم وایستی خوشگلم بدون کمک وایستاده             ای             اینجا هم از ذوقت نمیدونی چیکار کنی                                                     جونممم      بقیه عکساتو با کارهای که میکنی تو ادامه مطلب میزارم برات مهربون

عزیز دلم یکی دیگه از کارهای که یاد گرفتی اینکه قدمهای ناز و بلندی بر میداری گلم همه میگن باهات کار کنم تا زودتر راه بیفتی اما من اعتقاد دارم مثل کارهای دیگه ات راه رفتن هم به موقع یاد میگیری اینجا هم یه عروسک گرفتی دستت هم قد خودته همش هم میبری بالای سرت اخه اینم کاره قشنگگگگگگگ                         عزیزم              یه کار دیگه ای که تو تیر ماه کردم البته من خواستم به ناخنهای نازت لاک زدم  پا             این از پاهای نازت اینم از دستهای کو چولو و خوردنیت البته نسرین کلی دعوام کرد و گفت هنوز زوده که انگشتهای دستتو لاک بزنم منم دیگهقلبخجالتخجالت            لاک             رها            اینم عکس یکی از شبها که جیگر طلا بیدار بود مامان دلش خواست ازش عکس بگیر از این عکسات خوشم اومد بانو خیلیم وقت من و بابا رو گرفت نصفه شبی اذان و گفتن که ما خوابیدیم نیشخندنیشخندچشمک ولی میارزیداااا حالا برو ببین           شب              شب             شب               عزیزم تو این عکسم رفتیم خونه دایی میلاد شب نشینی که شما خودتو با اسباب بازیهای نفس سرگرم کرده بودی نفس اومد پیشت که شما هم چشمک      نفس        نفس عزیزم وقتی تو رو میبینه بهت میگه ها چون نمیتونه بگه رها عزیز دلم تفاوت سنی شما با نفس 10 ماهه امیدوارم در اینده دوستای خوبی برای هم بشینماچماچماچماچخدا جونم این دلخوشیها رو از من نگیرررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

الهه
6 مرداد 92 3:05
الهی! عزیزم
خدا حفظش کنه
خیلی دوست داشتنیه
نمیدونم ولی یه جور معصومیت و مظلومیت تو چهره این گل دختره، البته فقط مامانش میدونه که چه آتیشا میسوزونه! 11 ماهگیش مبارک باشه الهی، صدو بیست ساله بشه. خواهر تا این جوجه های ما دندون در بیارن فکر کنم ما دندونامون از حرص و جوش ریخته دیگه!

مرسی عزیزم رها تنها بدی که داره اینه که خیلی خیلی به مامان میچسبه والا من همیشه به مامانمم میگم نگاه رها خیلی معصومه البته خودم هم خواستم بهم وابسته بشه اره بخدا این بچه دندون در بیاره ها من یه نفس راحت میکشم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 18:44
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه!
آپم
آپم
آپم


حتما عزیزم میام
شادی
7 مرداد 92 0:37
مبارک. مبارک مبارک.
تولد یازده ماهگی مبارک.
ایستادنش هم مبارک. ای جون خاله. چه ذوقی هم میکنه.


مرسی خاله مهربونننننننن آره از ذوقش تا 2 قدم برمیداره میافته زمین
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مرداد 92 4:44
سلام گلم ممنونم بهم سر زدی
امیدوارم شما هم حسابی خوش بگذرونید و شاد باشید
ایلیا که نمیدونست از شادی چه کنه فقط میدوید تو اب
الهی خاله فداش عکس اخری خیلی نازه که داره بوس میده


مرسی عزیزم خدا نکنههه
مامان محمد و ساقی
7 مرداد 92 23:24
11 ماهگیت مبارک عزیزم


مرسی خاله جون
fandoghiyebarfi
8 مرداد 92 14:18
جانم عسیسم.
11 ماهگیت مبارک خاله ایشالا که همیشه سالمو سلامت باشی گل خاله بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس..


مرسی خاله مهربونم
مامان حنانه زهرا
9 مرداد 92 10:11

میگما مامانی مو توسرت موند
آفرینبه دخملی شیطون 11ماهگیت مبارک گلم
چشاتو خاله بخوره


مرسی عزیزم نه بخدا از دست این فرشته ها کچل شدم
الیما
9 مرداد 92 10:49
مامان مریم
خدا نگهدارش باشه
ستون های زندگیش برقرار


ممنونم عزیزم خیلی از حضورت خوشحال شدم
مامان محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:29
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
الهه
10 مرداد 92 2:25
این که بد نیست مامان جونش
اقتضای سنشه گل دختر
تازشم خودتون میفرمایید که خودتون عادتش دادین دیگه
راستی خصوصی هم میذارم الانه براتون
ببوسید این دسته گلها رو برای من


مرسی عزیزم آره خودم عادتش دادم ولی فکر نمیکردم هم خودم خیلی اذیت میشم هم رها اخه پیش هیچکس نمیمونه
مامان امیرناز
10 مرداد 92 2:35
11 ماهگیت مبارک فرشته ایشالا صد و بیست ساله بشی افرین به امیر جون که مثل یه مرد واکسن زد


مرسی عزیزم همچنین گل پسر شما
مامان بهداد
10 مرداد 92 11:44
سلام
ای جانم . الهی الهی.
آفرین به دست دستی کردنت
آفرین به روی پا ایستادنت.
ای جانم که لاک زدی و عروسک شدی
فدات بشم من که اینقدر دست و پاش خوشگل شده.
راستی چه عکسای هنری و حرفه ای گرفتید!
خیلی قشنگ سوژه ها رو شکار کردید.
ببوسش این دختر کوشولوی دوست داشتنیت رو .


سلام عزیزم مرسی خاله خدانکنهه عزیزم انشاالله همیشه زنده باشین آره خودمم از این عکسا خوشم اومد ولی خیلی وقتمونو گرفت
عاطفه
11 مرداد 92 9:27
چه عکسای قشنگی شده . کم کم دنبال جا شاید واسه آتلیه زدن . خوشگلم چه لاکی هم زده . از الان این مدل لاکش باشه 20 سالگی چیه ؟ . دوست جدیدم با علاقه مندی زیاد لینک شدید


خاله های قرتی و مامانی دختر دوست بهتر از این دیگه نمیشه گلم شما هم همچنین لینک شدید
الهه
11 مرداد 92 21:50
خانوم من براتون یه ایمیل فرستادم به آدرستون


قربونت عزیزم خیلی ماهی هم خودت هم ادرینای عزیزم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
12 مرداد 92 6:34
سلام عزیزم خوبی پسر گلت خوبه
برای من ببوسش دخی جونم برام ببوس
عزیزم به دیدنم بیا و شادی ما رو دوچندان کن


مرسی عزیزم چشم حتما
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 9:51
سلام خانومی گل پسر و ناز دخملمون چطورن،،ممنونم بابت این همه صفا و محبتت ،،خدا نگاری و مثل شماها رو برا من یکی نصیب کرده ،،ایشالله برا شمام دوستای خوب زیاد زیاد بده..نازززززززززززززززززمی

ممنونم عزیزم شما لطف دارین
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 9:55
رها جونم یازده ماهگیت مباااااااااااااااارک عزززززززززززیز دلم ،ایشالله جشن دانشگاهی شدنت رو خانوم دکتر شدنت رو عروسیت رو بگیریم ناااااااازم


مرسی خاله انشاالله
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 9:57
ای جونم این عکسهای رها جونم تو شب و با سایه خیلی هنری شده واقعا هم به بیخوابی کشیدن مامان و بابایی میارزه


آره والا
آیسان مامان ماهان
12 مرداد 92 9:58
مریم جونم دلخوشیهایت همیشه مستدام ،،امیر جونو و رها جون همیشه سالم و سلامت و درکنار همسر مهربونت زندگی پر ثمری داشته باشی


مرسی عزیزم انشاالله برای شماهم همینطور گلم ماهان جونو از طرف من ببوس
♥ نیم وجبی ♥
12 مرداد 92 15:12
عزیز دلم 11 ماهگیت مبارک باشه،،همچنین ایستادنت

قدمهات استوار خانوم گل

ماشالله بهت خیلیی شیرینی



ممنونم نیکو جان شما لطف دارین

مامان فتانه
13 مرداد 92 13:31
چه عکسای نازی چه شیطون شدی عزیزم




مرسی خاله جون آره خیلی ووروجکه


خانم اخم
13 مرداد 92 14:57
الهـــــــــــــــــــــــــــی بگردم این جوجو اینقد نانازه


عزیزم لطف داری
مامان محمد و ساقی
15 مرداد 92 14:46
سلام عزیزم
خوبین؟
ممنونم که جویای حال ساقی هستین و مطالبمون رو پیگیری میکنین.
خدا دخترو پسرگلتون روبراتون حفظ کنه.
یه خصوصی هم دارین


سلام مرسی عزیزم خواهش میکنم ممنونم همچنین گلهای شما هم در پناه خدا باشند
معصومه زن عموی بردیا
16 مرداد 92 11:30
یازده ماهگی نی نی مبارکه بسلامتی بخدا درگیرم که دیربه دیر میام سر میزنم بیشتر وقتم با افطاری و سحری درست کردن سپری میشه و وبلاگ نویسی ولی دوستتون دارم بخدا مهربون
nini-nazdare92.niniweblog.com
ashpaz-khanoom.blogfa.com
جفتشم با وبلاگ بردیا که میشه سه تا واسه منه


مرسی عزیزم ممنونم همین که هستین کافیه خوش باشی و شاد گلم حتما به این دوتا وبت هم سرمیزنم
مامان پارمیدا
18 مرداد 92 17:09
سلام عید شما مبارک . خدا کوچولوهای نازتون رو براتون نگه داره .


مرسی خاله مهربون عید شما هم مبارک
مامان راضیه
19 مرداد 92 23:49
به به مبارک باشه
چقدر چشمای نازی داره این رها خانوم ما
خدا حفظش کنه
چه خوب که داره کم کم راه می افته کیان هنوز نمی تونه به تنهایی بایسته
مادر شوهری میگه بعضی ها از سر سبکن بعضی ها از پا واسه همین کیان 8 تا دندون داره
مریم جون عکساهم خیلی باحال بودن ایشالا همیشه شاد باشی و خوش در کنار فرشته های نازت هردوتا دسته گلت و ببوس


مرسی راضیه جان ممنونم از حضورت شما هم گل نازتو ببوس
مامان مبينا
20 مرداد 92 12:06
ايشالا صد ساله بشه و بزرگ شدن و موفقيتاشو جشن بگيري.
خدا نگهشون داره برات


مرسی عزیزم
مامان موژان جون
21 مرداد 92 18:51
سلام عزیزم دخملی ناناز وشیرینی داری
اگه دوست داشتی با هم تبادل داشته باشیم خبرم کن


سلام عزیزم مرسی حتما با کمال میل لینک شدید
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 12:05
11 ماهگیت مبارک فرشته کوچولوی دوستداشتنی.
همیشه شاد باشی و سلامت.



مرسی خاله شما هم همچنین
بهناز مامی یلدا و سروش
23 مرداد 92 12:08
الهی ببین چه لاکی زده این وروجک.
نکن اینکار رو مریم جون بزرگ بشه یکی میشه مثل یلدا تمام دست و پا و صورتو هر چی که دم دستش باشه لاکی میشه هاااااااااا. از من به تو نصیحت. یه دورانی داریم ما با این دخملای شیطون


آره بخدا واقعا مامانم همیشه میگه مریم عاشق این بود دختر داشته باشه این کاراو بکنه واقعا دخترای شیطونی داریم