رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

روزِت مبارک دخترم

1392/6/17 0:35
نویسنده : مامان مریم
637 بازدید
اشتراک گذاری

رها جان روزت مبارک دختر نازم باید زودتر از این برات این پست رو مینوشتم اما وقت نشد نازنینم انقدر این روزها ماشاالله شیطون شدی که از وقتی چشمای نازتو باز میکنی من با تو و شیطونیهات مشغول میشم عشقم امروز هم از صبح که بلند شدیم شما شیطنت کردی تا همین الان که پیش بابا نشستی دارم برات مینویسم عزیزکم داری دندون در میاری خیلی اذیت میشی همش بیقراری و گریه میکنی البته یه کوچولو هم سرما خوردی خانوم گلی در کل روزت مبــــــــــــــارک بانـــــــــــــــــــــــــــــــــوی من. یه روزی همه آرزوم این بود که یه دختر داشته باشم یه کوچولوی ناز که بشه همدمم  از خدای خوبم ممنونم که منو به آرزوم رسوند حالا از اینکه هستی خدارو هزار بار شکر میکنم بانو هدیه روز دختر هم از بابا گرفتی                      نت                   خیلــــــــــــــــــــــــــی عزیزیزین برام هم تو هم امیـــــر نازم دوستتون دارم یه دنیا گلهای من ماچماچماچماچ                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

شادی
17 شهریور 92 12:39
روزت مبارک رهای عزیز خاله.


ممنونم خاله جون
مامان مبينا
17 شهریور 92 12:59
اي جونم دختر بلا.روزت مبارك گلم


مرسی خاله جون
مامان مبينا
17 شهریور 92 12:59
ايشالا دندونات در ميان و كباب خور مي شي عزيزم!!!!!


انشاالله
مامان مبينا
17 شهریور 92 13:00
ايشالا رهاي عزيزم بزرگ مي شه و مي شه بهترين همدم مادر مهربونش.


امیدوارم و منتظر اون روزای خوب
مامان پارمیدا
17 شهریور 92 15:10
رها جونم گل ناز و زیبا روزت مبارک


مرسی خاله جون
♥ نیم وجبی ♥
17 شهریور 92 21:06
رها جونم روزت مبارک خوشگل خانوم


مرسی نیکو ان روز شما هم مبارک
معصومه
17 شهریور 92 23:55
عزیزم یه آدرسم اینه که برات باهاش پیام گذاشتم یکیشم اینه
ashpaz-khanoom.blogfa.com


مرسی عزیزم میام پیشتون
اون آدرستون باز نشد برام
زهرا
19 شهریور 92 0:05
سلام مرسی که اومدید.
لینکتون کردم.


سلام
خواهش میکنم حتما میام پیشتون
الهه
19 شهریور 92 3:33
شگفت انگیزه که این جوجه ها در زمانهای مشابه انقدر کارهای مشابه دارند! من هم دیگه مردیدم از دست شیطونیهای آدرینا! خدا حفظش کنه با اون گل سرش و چشمای گردش! ببوسیدش این مخمل رو


واقعــــــــــــــــا
خدا نکنه عزیزم ممنونم بوسیده شد از طرف شما
زهرا (گل بهشتي من)
19 شهریور 92 9:38
روز دختر گلت مبارك باشه.وقتي بزرگتر شه و براي خودش خانومي بشه بيشتر از وجودش لذت ميبري.
منم خيلي دوس دارم كه يه دختر هم داشته باشم....ولي مسئوليتش سختتره ...نه؟؟؟؟؟؟؟


مرسی خاله جون
انشاالله
ای وای نگو خانوم دختر و پسر نداره بخدا اما توصیه نمیکنم بچه دومو بانو در کنار لذتهاش اذیت هم هست اونم خیلـــــــــــــــی
مامان مبينا
19 شهریور 92 12:15
خاله جون بيا بهم سر بزن پست ثابتمو ببين


چشم عزیزم حتما میام
مامان ثنا
19 شهریور 92 22:18
روز رهاجونم و همه دخملای عزیز مامانا مبارک


مرسی خاله جون
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 10:43
رها جونم روز دختر با چن روز تاخیر مبارک عزیزم


مرسی خاله جون
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 10:43
خاله جون تقصیر این مامان خانوم تنبلته که دیر برات پست گذاشته


آره بخدا تنبلم اما اگه شما هم 2تا ووروجک داشتی بخدا نمیتونستی بنویسی همون قدر وقتیم که خوابن آدم آرامش داره بخدا
آیسان مامان ماهان
20 شهریور 92 10:44
ایشالله زود زود دندونای خوشگلت درمیان این سرماخوردگیم از تنت درمیاد عزیزم


انشاالله خاله بلکه شما دعا کنین من زودتر دندوندار بشم
زهرا (گل بهشتي من)
21 شهریور 92 11:16
مامان رها منو نترسون.ميدونم سخته...اما تك فرزندي هم ظلم به بچه س...هميشه تنها....با تمام سختيش فكر ميكنم لازمه.


سلام عزیزم
اصلا نمیخواستم شمارو بترسونم گلم در ضمن اگه دوره ای ما ود و ما یکدونه بچه بله اما الان دیگه اکثرا تک فرزندن بعدم بازم بستگی به پدر و مادر داره من خودم دوست داشتم دو تا بچه رو اصلا با یکی موافق نبودم با شما موافقم
شادی
22 شهریور 92 0:21
باز که نیستی مامان خانم؟؟؟؟




آخ شادی جان دست رو دلم نذار که الان زار زار گریه میکنم از دست این دو تا ووروجک
مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 15:39
روز ت مبارک باشه عزیزم
مامانی منم با چند تا پست جدید آپم زودی بیا لفا


ممنونم خاله جون