رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

روزها قبل تر از امروز

1392/6/26 5:31
نویسنده : مامان مریم
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گلهای قشنگ خودم:

میخواستم این پست رو صبح براتون بنویسم اما فردا بازم روز شلوغیه چون ساعت 9 صبح باید برم مدرسه امیر برای مشاوره و صحبت اولیاء مدرسه با مادرها و کتابهای سال اول دبستان امیر جونمم تحویل بگیرم . بعدشم خونه عمو علی دعوتم به مناسبت تولد امام رضا شبم تولد دایی میلاد داداش گلمه برای همین ترجیح دادم الان که ساعت 4:20 دقیقه صبحه براتون بنویسم.

یادش بخیر چشم به هم زدم و یک سال گذشت انگار همین دیروز بود تو همین شب رهارو باردار بودم و امیرم اولین روزهای پیش دبستانی شدن رو پیش رو داشت من چقدر غصه میخوردم که تو شرایط سخت متحول شدن امیر همراهش نیستم چون روزهای سخت آخر بارداریم بود و همراهی پسرک سختتر. امیر هم برخلاف همیشه بهانه گیری همراهی میکرد اون هم نه از جنس خاله و پدر حتما مادر میخواست همپایی که خیالش رو راحت کنه که همیشه هست تحت هیچ شرایطی حاضر به ترکش نیست البته باید از محمد عزیزم و خواهرهای همیشه همپایم واقغا تشکر کنم که تنهام نذاشتن یادش بخیر چقدر استرس داشتم که دقیقا 5 روز بعد از پا گذاشتن امیر به خانه دومش موعد زایمان من بود و من عذاب وجدان داشتم که پسرکم بعد از وارد شدن به مدرسه با اومدن رها باز هم ضربه میخوره خیلی گریه میکردم که تو روزهای که باید با امیر باشم اون منو نداره تا جایی که شنیده بودم برای همه مادرها سوال بود که من چرا همراه امیر نیستم تا روز سوم که رفتم مدرسه امیرک همچنان بیقراری میکرد که نمیمونم طبق معمول میگفت تو و بابایی تنهام میذارین مربی و مادرا که منو دیدن تازه متوجه شدن که من چرا همپای پسرک نیستم در شرایطی که احتاج شدیدی به من داشت  در هر صورت بعد از روز چهارم دیگه به مادرها اجازه موندن ندادن و امیر هم طبق روال عادت کرد فقط من موندم و یه دنیا عذاب وجدان که هنوز هم گهگاهی یقه امو میگیره امیر نازم ببخش مامانی تو همیشه یکی یکدونه من هستی و خواهی بود گلکم .

حالا بگم از شرایط پارسال در یه همچین شبی غیر از نگرانی امیر استرس زایمان مجدد هم داشت منو دیوونه میکرد پارسال رها دقیقا تولد امام رضا بود که از فرشته های آسمون جدا شد و شد فرشته خونه ما وای چه شب بدی بود قبل از زایمان از یه طرف ذوق دیدن رها باعث میشد دعا کنم ساعات باقی مونده زودتر بگذره از یه طرفم ترس از اتاق عمل داشت دیوونم میکرد اما گذشت اون ساعتها و امیرکم مدرسه بود که من رفتم بیمارستان یادمه با همه بچگیش میگفت مامانی من برگشتم رها هم هست من میگفتم آره البته اون موقع میگفت خواهر جون که بعدش تو بیمارستان اومد دیدنم وقتی رهارو دید بین اسمهایی که بهش گفتیم گل پسرمون اسم رها رو پسند کردند برای خواهرشون. وای الان با وجود رهای زلزله و امیرمهدی یه موقعهای بعد از شکر فراوان دلمان یک دونفره بودن راحت میخواهد بی استرس بدون صدای گریه بدون سر و صدا دلمان کمی آرامش میخواهد که خدا را شکر شب را برای همین داده غیر از این صبح تا غروبش پر است از مامان گفتنهای بیوقفه امیر و گریه مکرر رها حالا به هر علتی حتی نامعلوم خدایا هزاران مرتبه شکرتماچماچماچماچبرای خدا جونم خدایا این دلخوشیها را از ما نگیر.                                 عروسکم خوابیده گل سر هاشم که الان اثری ازش نموند تازه براش گرفته بودم                                                                                                                  تن 

 عزیزم قایم شده بود بعد از کلی گشتن و صدا زدن بابا محمد کشفش کرد                                                                                                                       نت                    ووروجک مامان یه لحظه ازت غافل شدیما ببین چیکار کردی کلی داد شکیبارو در آوردی                                                                                                                                                               نت

 اینجا هم طبق معمول رفته بودیم بیرون از موهای خرگوشیت خوشم اومد ازت عکس گرفتم منتهی انقدر تکون میخوردی عکسات تار شده                                                                                                                                       نت                             نت

 اینجا هم روروئک نوردی بانویمان که مهارتی پیدا کرده توش بی مثال قهار شده                                                                                                            نت                            نت

 قربون اون لبات برم که ایینجور آویزونشون میکنی بانـــــــــــــــو  اینجا هم بانویمان موفق شدند که در رورئکشان جلوس کنند بعد به گفته بابا محمد بای بای کردند                                                                                                                                                                                                         نت                                                                                                                             وایییییییییییی ساعت 5/5 صبح شد برم بخوابم که خدا به دادم برسه صبح زود باید بلند شم صبح همگی به خیــــــــــــــــــــــــــــر                                                                                                                                 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

زهرا (گل بهشتي من)
26 شهریور 92 8:44
مامانا همه درگيرن...هر كدوم يه جور.
خدايا براي اين درگيري ها شكرت.


سلام عزیزم
آره واقعا همه مامانا الان درگیر کوچولوهاشونن
باید برای این همه گرفتاریهای قشنگ خدارو شکر کرد ممنون که هستین
دخملی شکلک
26 شهریور 92 16:48
ماشاا....

با افتخار لینکید


ممنونم
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:14
ای جونم چه مامان اکتیوی ،،سپیده دم پست گذاشتنم حالی داه هاااااااااااا




نه بابا چه حالی میده بجز اینکه روز بعدش همش کسلی و همش خمیازه میکشی البته بی منت اینکارو کردما چون دوست داشتم

آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:15
وای چه روز خوبی و چه مناسبتهایی تولد دایی میلادم مباااااااااااااااااااااااارک


مرسی خاله جون هزارتا بوس برای خودت و ماهان نازم
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:18
باشه مامانش امیر جون خودش چه فهمیده ای و حتما درک میکن روزهایی که پا به پاش نبودی ،،،رفته بودی براش آبچی بچینی بیاریایشالله تو مرحله های بعدی همدم و همراهش میشی




مرسی از دلداریت این حرفها همه نگرانیهای پارسالم بود یه موقعهای فکر میکنم مثل برق گذشت
انشاالله
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:21
پ گل پسرمون اسم آبجیشو انتخاب کرده،چه اسم زیبایی هم انتخاب کرده ،،ای ول





آره بابا اینجوری بود پسرمون ممنون
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:22
رها جون زلزله فدای اون قایم شدنت


خدا نکنه خاله جون
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:24
ای روروئک نورد ،،فک کنم باید اسمت تو گینس ثبت شه




آی گفتی یه موقعهای که ازش غافل میشم یهو میبینم با روروئک جلوم سبز میشه آی میخندم از این کاراش
آیسان مامان ماهان
27 شهریور 92 12:40
ووووووووووووووووووی عزیزم 14 سالم که طول میکشید بازم جای دیدنی بود که کلی کیفور بشین آبشار خرابه هم اسم تاریخی بنا هست وگرنه خودش که کلی بکر و آباده

شمام اگه باز هوس آبشار کردین کافیه قدم رو تخم چش ما بزارین و مهمون خودمون



واقغا با شما موافقم چون خیلی باصفا بود
ممنونم از محبتت بانو
مرسی از حضور گرمت
مامان مبينا
28 شهریور 92 12:38
چه عكساي نازي از دخترمون گذاشتي . خدا حفظش كنه.
ايشالا بزرگ مي شن و قدر اين همه كار پدرمادرشون رو مي دونن . خصوصا زدن از خواب ناز براي ثبت خاطرات اونا.
منم آپم



ممنونم عزیزم
انشاالله
حتما میام پیشتون
مامی یلدا و سروش
28 شهریور 92 14:25
مریم جون سلام. چرا یهویی اون وب رو قطع کردی یه خبر بهم میدادی بی معرفت. کلی ناراحت شدم. نه شماره ای ازت داشتم نه آدرس جدید. ولی الان خوشحال باور کن وقتی کامنت رو دیدم خیلی خوشحال شدم


سلام بهناز جان.
من اصلا متوجه منظورت نشدم عزیزم
من وبم همونه اصلا عوض یا قطع نکردم
من هم از دیدن خبری از شما خوشحال شدم بیا بگو چى شده که فکر کردی بی معرفتم
مامان بهداد
28 شهریور 92 15:22
ای جانم.
چقدر شیطون و بازیگوش شده. هزار ماشاا... .



آی شیطون پیشش لنگ میندازه
ممنون
مامان بهداد
28 شهریور 92 15:22
راستی قالب جدید وبتون مبارک. خیلی قشنگ و تکه.


مرسی خاله جون
مامان امیرناز
28 شهریور 92 17:21
سلام عزیزم خسته نباشی امسال و بگو کلاس اولی شدن وپاره شدن کتاب امیر توسط خواهری چه داستانی داری خدا حفظشون کنه ما بسیار دلتنگیم اما این حواشی عروسی خواهری کلی درگیرمون کرده ایشالا اولین فرصت ببینیم همدیگرو ببوسشون فرشته هات



سلام خانومی
شما هم خسته نباشین آی نگو خواهر که فکر کارهای رها تنمو میلرزونه
انشاالله همیشه همین کارا باشه به سلامتی
شما هم گلتو ببوس
متین مامی ایلیا
29 شهریور 92 1:46
سلام مریم جون نمیدونی چقدر دلم گرفت وقتی نوشته هاتو خوندم

عکساس رها خیلی با نمک بود مخصوصا اونی که قایم شده بود

روروئک نوردی مگه تو پسری وروجک

خصوصی داری عزیزم


سلام متین جان
قصدم اصلا دلگیر کردن شما نبود بانو نیت سبک کردن دلم بود
ممنونم عزیزم نگو بانو پسراشم اینکارارو نمیکنن
متین مامی ایلیا
29 شهریور 92 1:48
عزیزم نمیدونم چرا؟؟؟ رمزم انگار ثبت نمیشه، اگه به دستت نرسید بگو که برات تلگراف کنم




مرسی عزیزم رسید
مامان مبينا
29 شهریور 92 1:52
فدات بالاخره با كلي دردسر آپ كردم بيا خوشحال ميشم . رها جونمو ببوس.


سلام عزیزم چشم میام
شادی
29 شهریور 92 14:29
سﻻم عزیزم.

خسته نباشید شب زنده دار.

مریم جون یک روزی امیر و رها بزرگ میشن و اون موقع جواب محبت های شما را خواهند داد.

شرایط سختی بابت ورود امیر به پیش دبستانی و دنیا اومدن رها داشتی. اما خوشحالم که این مرحله رو به سلامت و خوبی گذروندین.

مدرسه رفتن امیر جونم مبارک. راهش پر از موفقیت و کامیابی باشه.




سلام شادی جان

ممنون بانو مجبوریم با دوتا ووروجک مرسی عزیزم

انشاالله همینطور که شما میگین میشه هنوز هو که شرایط پارسالم یادم میاد ناراحت میشم
ممنونم عزیزم انشاالله هم امیر هم بچه های دیگه موفق و شاد باشن مخصوصا آوینای گلم

عاطفه
29 شهریور 92 23:57
اولا" ببخشید دیر واسه نظر دادن اومدم ولی بدون همیشه مطالبت و داغ داغ میخونم و به خاطر هونه گیری های پسرک مجبورم از پای سیستم پاشم و وقت واسه نظر ندارم.



دوم ممنونم که درکم میکنی.



سوم خدا صبرت بده خواهر ! تو چه میخوای بکنی با دیکته گفتم و صدا کشی و بازیگوشی های رها خانوم خوشگل؟



چقدرم قشنگ روزهای پیش دبستانی آقا امیر و توصیف کردی... خیلی سخت بوده.



ایشالله از این به بعد همش راحتی و آرامش و شادیه. همیشه خوشبخت باشید انشالله















سلام بانو


خواهش میکنم نفرمایید همین که لطف میکنید و ما رو میخونید کافیست


آخ نگو بانو از همین الان غصه و فکرو خیالم دو برابر شده


شما لطف دارید و زیبا میخونید عزیزم
ممنونم از دعای خوبتون

مامی یلدا و سروش
2 مهر 92 2:05
همون موقع که یلدا عمل داشت هرچی آدرس وبت رو میزدم میگفت این وبلاگ مسدود شده اگه بری تو کامنت های که گذاشتی میبینی برات نوشتم چرا وبت مسدود یا حذف شده. خداییش خیلی حالم گرفته شد ولی الان خوشحال که اشتب میکردم.


مرسی عزیزم
مطمئن باش اگه یه روز وبم هم قطع بشه باز هم جویای احوال شما میشم خانوم
مامان بهداد
2 مهر 92 15:06
الهی الهی.
شازده امیر مدرسه ای شد؟
مبارکه
ان شا ا... قبولی دانشگاه و مراتب عالی دانشگاهی گل پسرت.


مرسی خاله مهربون انشاالله
انشاالله برای گل پسر خودتون
الهه
4 مهر 92 15:09
مریم جان

کلی خندیدم از روروئک نوردی اون بلاچه! راستی رها وقتی پایین رو نگاه میکنه چقدر چهره اش عوض میشه عزیزم. مریم جان از اعماق قلبم برات انرژی و قدرت و تحمل میخوام. میتونم درک کنم مدارا کردن با دو تا بچه ای که در دوره های کاملا متفاوت ولی حساس از زندگیشون هستند چقدر میتونه گاهی سخت و انرژی بر باشه. خدا قوت عزیزم.


آخ که بلاچه رو خوب اومدی الهه جان ممنونم عزیزم

آره بخدا خیلی به دعای شما دوستان نیاز دارم ممنون که به فکرمی




مامان حنانه زهرا
10 مهر 92 15:37
عزیزم ببین دخملی چه ناز خوابیده
مامانی چه دل وجراتی داری گذاشتی اونجوری رو روروئک بایسته من بودم سکته رو زده بودم




خاله جان کجای کاری دختر ما از دیوار صاف هم بالا میره روروئک که سهله دور از جونتون 2روز خونه ما باشین به همه چی عادت میکنی بانو
رها
11 آبان 92 11:38
ماشا... رها کوچولو
شیطونیات خیلی با مزه است .

مامان رها ، پسریت وقتی بزرگ شه و اینارو بخونه تازه بهت افتخار هم میکنه



امیدوارم همینطور بشه که شما میگین و من آرزوشو دارم