رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

برای رها

1392/8/12 2:30
نویسنده : مامان مریم
469 بازدید
اشتراک گذاری

شکوفه نازم رها از اینکه تو رو دارم خدارو هزاران بار شکر میکنم از طنین صدای خنده هات از نگاههای مهربونت از ماما گفتنات یا با ذوق دویدنت به سوی در برای استقبال بابایی از همه اینه میفهمم که شکوفه قشنگم داره آروم آروم یه گل زیبا میشه مامانی کاش میشد مثل دوربین که از کارهات عکس و فیلم میگیره عطر تنت رو تو کودکیت برای خودم ضبط میکردم که هر وقت هواشو کردم برم بوش کنم این روزا مثل برق میگذرن و شما زودتر از اونکه فکرش رو بکنم داری بزرگ میشی و من هرروز دلتنگ بوی تنت میشم با اینکه این روزها بیشتر بغلت میکنم بوت میکنم سرمو به تنت فشار میدم گاهی اوقات هم لجت میگیره اما باز هم از بوی تنت سیر نمیشم شاید باورت نشه اما به نظر من حتی پاهای کوچولوت هم یه بوی خاصی داره که من دوستش دارم وقتی که تو روی پاهام دراز میکشی و پاهای کوچولوتو میگیرم جلوی صورتم بعد یهو میبرم کنار و میگم دالی تو ریسه میری از خنده و بازی با من و من از بوی تنت و ضربان تند قلبت و پاهای کوچولوی خوش بوت مست میشم و دلم میخواد این عطر رو تا همیشه یادم بمونه گرچه مطمئنم برای این روزها این بوها دلتنگ میشم. ای کاش قدر این روزها و لحظه هارو بدونم تا وقتی که گذشتند نگم ای وای کودکیهای بچه هایم رفت بی اونکه من چیزی بفهمم.

نازنین رهای مهربانم لطفا بعدها که بزرگتر شدی همینطور مهربان بمان نامهربان نشو مادر خوب نیست قلب سنگی همان برای سنگ است.نت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان فتانه
12 آبان 92 10:02
خیلی قشنگ نوشتی....خیلی عکسا ناز شدن


سلام ممنونم خاله جون شما قشنگ خوندین
مدلهای بافتنی
12 آبان 92 20:20
سلام عزیزم آموزش گره پف رو گذاشتم تو وبلاگ.بازم سوال داشتی در خدمتم .در مورد کلاه سفید و قرمز هم یه کلاه مخصوص کریسمس هست تو آموزشها.ولی شما هر مدلی رو بخوای میتونی با رنگ دلخواه ببافی.از مدلهای روی وبلاگ هر کدوم خواستی بگو آموزش بزارم.


ممنونم نسرسین جان لطف کردین
عاطفه
12 آبان 92 22:08
اولا چه عکسای خوشگلی !
دوما حرف دل من و زدی واقعا از ته دل آرزو داشتم کاش میشد عطر تن پسرکم و یه جا ضبط کنم و نگه دارم ! عجیب بوی دوست داشتنی ای دارند .
ایشالله رها خانوم هم وقتی بزرگ شد مثل مامانش میشه و همینجور مهربون میمونه. نگرانش نباش


سلام عاطفه عزیزم
ممنونم خانوم آخ که واقعا کاش میشد همچین کاری کرد واقعا عاشق بوی تن بچه هام
من که زیاد مهربون نیستم بلکه رها بشه
الهه
12 آبان 92 23:02
الهی عزیزم
چه قشنگ نوشتی
و بیان کردی
چقدر این روزهای زندگیهامون شبیه به همه ها!
خدا حفظ کنه رهای شیطون رو که داره انقدر مامان رو اذیت میکنه ولی بازهم عزیز و عزیز و عزیزه




سلام الله جان
شما قشنگ خوندی خانوم
ممنونم آدرینای شما هم در پناه خدا باشه
واقعا عزیــــــــــــــزه ووروجک
زهرا (گل بهشتي من)
13 آبان 92 10:11
عکسای عروسک خانوم خیلی نازن.براش اسفند دود کن.
واقعا از همین حالا دلم برای عطر تن پسرم تنگ میشه...میدونم که زیاد طولانی نیست.
امان از نامهربانی فرزند...مادر که شدم فهمیدم چقدر سنگینه وقتی بزرگ بشه نامهربونی کنه.


سلام زهرای عزیزم
ممنونم چشم
آی که من هم دلتنگ بوی تنشونم
واقعا نامهربانی سنگینه مخصوصا برای پدر و مادر این روزگار نامناسب خیلی کارا میکنه
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 11:38
سلام عزیز دلم حال خودت و دوتا جوجوهای ناز چطوره؟؟؟؟امیدوارم همیشه شاد و خوشحال و پر انرژی باشین


سلام آیسان خانوم گل
ممنونم ما هستیم شُکر
مرسی بانو شما هم همچنین
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 11:39
ای جون دلم چه مامان مهربونی و چه دلنوشته ناااااااااااااااااااازی


خانوم شما قشنگ خوندید والا چیزی ننوشتیم
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 11:41
سلام عزیز دلم ،فدای مهربونیت و ممنون از حضورت


خواهش میکنم ما دلتنگتون بودیم ممنون از حضور شما
آیسان مامان ماهان
13 آبان 92 11:42
فدات رو تخم چشام بعده آماده شدن،کلی از یادگاریام تو دوربین دوستامه یهه فعه جمع کنم خبر میدم

چشماتون بی بلا باشه
ما منتظریما
مامانه پارسا
13 آبان 92 17:03
عزیزم..برنجها رو ریختـــــــــــــــــی..خخخخخخخخخخخخخخ..بوووووووووووس


آخ آخ که خنده هم داره بذار پسرت هم سن رها بشه را بیافته اونوقت بهتون میگم
مامان سها
15 آبان 92 9:24
سلام مامانی...خوشحال شدم به وب دخملی من سر زدید...ماشالا چه نازه رها خانومی.ادتون کردم


سلام به شما
ممنونم شما لطف دارین شما هم لینک شدید بانو
مامان آرتا-آرتین
15 آبان 92 15:11
وای من میمیرم واسه بوی بچگی آرتا آرتینم ،تا می تونی با تمام وجودت بوشون کن هیچ بویی لذت بخش تر از این نیست کاش می شد از بوشون جمع کرد و برداشت...
بوووووووووووووس بوووووووووووووس


سلام مهسا جان خدا نکنه انشااالله زنده باشی و کو چولوهات زیر سایه ات بزرگ شن
واقعا آدم باید تا میتونه از این دوران لذت ببره ممنون از حضورت
مامان پارمیدا
15 آبان 92 23:02
چه عکسای خوشگل ونازی.واقعا خوب نوشتی آدم برای بوی کودکی بچه اش هم دلتنگ میشه.


ممنونم خاله جون
بله ما از همین الان دلتنگ این بوی خوب هستیم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:35
سلام عزیزم من اپم بدو بیا

چشم عزیزم
آیسان مامان ماهان
18 آبان 92 11:03
خصوصی گلم

سلام آیسان جان چرا نظر دهی رو فعال نکردین پس ؟
الهه
20 آبان 92 1:15
خانوم ما قبول داریم شما کارتون زیاده و سرتون واقعا شلوغه و وقتتون طلاست اما با این دلمون چه کنیم که شور میزنه وقتی دوستامون غیبتشون طولانی میشه؟ آیا باید باز هم شما را با والدین برای مجاز کردن غیبت احضار بنماییم؟




سلام الهه عزیزم شما لطف دارین بخدا اینروزها اینقدر درگیر امیر هستم که به هیچیم نمیرسم هر شب میام به وبلاگتون سر میزنم ام انقدر خوابم میاد که فقط مطالب رو میخونم وقت نمیکنم کامنتی بذارم عزیزم ممنونم از اینکه انقدر محبت دارین
مامان آرتا و آرتین
20 آبان 92 15:36
دوست خوبم شما هم مثل من حسابی سرت شلوغه با این دسته گلای نازتون ولی با این حال من منتظر پست های زیبا و خواندنی تون هستم!!!!!!!!!!
مامان مریم
پاسخ
سلام مهسا جان بخدا انقدر درگیر کارای امیرم که یه موقعهای خودمم فراموش میکنم چشم حتما میام و مینویسم ممنون از لطفتون و حضورتون
آیسان مامان ماهان
21 آبان 92 11:23
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم فردا که کسی را به کسی کاری نیست دامان حسین اگر نگیرم چه کنم. عزیز دلم پیشاپیش فرا رسیدن شهادت امام حسین و یاران با وفایش را تسلیت و تعزیت میگم ،التماس دعای خیر داریم،ارادتمندتان،آیسان و ماهان
مامان مریم
پاسخ
ممنونم آیسان جان من هم به شما تسلیت میگم
شادی
23 آبان 92 15:19
به به رها خانم گل و ناز و جیگر طلا. چه عکسای خوشگلی.
مامان مریم
پاسخ
سلام شادی جان ممنونم عزیزم
مامی یلدا و سروش
25 آبان 92 12:40
سلام مریم بانوی عزیز. ممنونم ازت که همیشه با نظرای خوبت به ما انرزی میدی. شرمندم که من خیلی کم بهتون سر میزنم. از خدا میخوام که همیشه جمع چهار نفرتون شاد شاد باشه قربون این فر شته بانو بشم من که تو عکسش هم خیلی خوردنیه
مامان مریم
پاسخ
سلام بهناز عزیزم خواهش میکنم خانوم شرمنده میکنید میدونم که الان همه گرفتار کوچولوهاشونن عزیزم ممنونم همچنین برای شما
برای تو
27 آبان 92 0:12
سلام عزیزم چقدر قشنگ گفتی جدی کاش میشد عطر تنشون رو یکجای نگه داشت تا بعد ها بوش کرد
مامان مریم
پاسخ
سلام ممنونم شما لطف دارین واقعا کاش میشد آدرستون رو نذاشتین بیام پیشتون
❤دو نیمه قلبم❤
27 آبان 92 19:15
سلام مامانی خیلی خوشگل و لطیف نوشتین.خدا گلهای قشنگتون رو حفظ کنه
مامان مریم
پاسخ
سلام مینا جان ممنونم شما قشنگ خوندین ممنون از دعای خوبت
مامان حنانه زهرا
28 آبان 92 13:20
هزارماشالله عزیزم.خیلی نازه زمان چقد زود میگذره
مامان مریم
پاسخ
ممنونم واقعا زمان مثل برق و باد میگذره
مامان فتانه
15 آذر 92 14:18
مااومدیم با یه اپ جدید
مامان مریم
پاسخ
چشم میایم پیشتون