رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

پایان سال تحصیلی 92/93

1393/3/9 14:17
نویسنده : مامان مریم
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گل و خوبم 

وای باورم نمیشه دوباره اومدم برای نوشتن خیلی دلم برای اینجا و دوستای خوبم تنگ شده بود اما هرکاری میکردم نمیشد بیام بنویسم و به دوستام سر بزنم 

دوتا گلای نازم سلام :بعد از دو ماه و نه روز تأخیر اومدم که اتفاقات اخیر رو براتون بنویسم کلی حرف دارم اما نمیدونم از کجا شروع کنم.

اول بگم امیر نازم روز چهار شنبه 93/3/7 یک سال تحصیلی دیگه رو پشت سر گذاشت و کلاس اول رو تمام کرد وای خدا جونم اصلا باورم نمیشه هنوز هم روزای اول مدرسه که یادم میاد گِریَم میگیره چه اذیتای کردم امیرم و خدایا شکرت که کمکمون کردی تا با موفقیت اون روزها رو بگذرونیم الان حال این روزهای امیرم خیلی بهتره کاملا میخونه مینویسه و کمی تا حدودی لذت میبره میخواستم مدرسه شو عوض کنم چون اینجا خیلی به بچه ها فشار میارن و در حد عالی ازشون انتظار دارن اما با مشاوره که صحبت کردم مخالف بودن گفتن بچه دوباره اذیت میشه من هم حرف گوش کن آرامپشیمون شدم انشاالله که پسرم دیگه اذیت نشه و سال دوم رو با تلاش بیشتر شروع کنه 

اینم پسر نازم که یه دوبیتی قشنگ هم در وصف حرف ب خوند 

بادبادک و بادکنک با (ب) شروع میشوند    مثل پرنده ای شاد تو آسمون میپرند

اینم عکس و یادگای که از طرف مدیر مدرسه به گل پسرا دادن

پسر گلم از دیروز کلاس خوش نویسیشو شروع کرد قراره کلاس فوتبال و ریاضی و شنا هم بره وای چه تابستونه شلوغی خدا جونم بازم شکرت که همیشه با ما بودی دوستت دارم خیلی زیادبوسبوسبوس کلی حرف دیگه مونده که انشاالله زود زود میام و مینویسم.

پسندها (4)

نظرات (7)

زهرا - گل بهشتی من
13 خرداد 93 11:57
چه عجب مامان دسته گلا.نیستین؟ به سلامتی همیشه موفق باشه گل پسر. از رها چیزی ننوشتی.
مامان مریم
پاسخ
سلام زهرا خانم گل باورتون میشه وقت نمیکنم من نمیدونم شما که شاغلین واقعا چیکار میکنین حتما پست بعدیم در مورد رهاااااااااااا با خرابکاریهاشه خاله جون
آویسا
14 خرداد 93 1:58
آفرین به این پسر باهوش.ان شاا... جشن فارغ التحصیلی دانشگاهش
مامان مریم
پاسخ
سلام خاله جون مرسی که به ما سر میزنین دفعه قبل که اومده بودین ادرستون اشتباه بو هر کاری کردم نشد که بیام پیشتون این دفعه حتما میام ممنون
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 13:29
ایشالله گل پسری مدارج بالا رو کسب کنه
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 13:30
ای ول داره شازده پسر باهووووووووووووششششششششش
الهه
28 خرداد 93 0:44
مبارکها باشه ولی چرا پسرمون اصلا در این عکس خوشحال به نظر نمیرسه؟ بچه ام رو خسته کردین حسابی، ها؟
الهه
28 خرداد 93 0:46
پس نظر من کو؟
❤مامان محمد و ساقی❤
17 تیر 93 20:21
مبارکت باشه امیرجان ایشالله جشن فارغ التحصیلی دانشگاه
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جون انشاالله برای همه بچه ها