رها رها ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

شازده امیر و رها بانو

پستونک ممنوع

1393/3/14 13:50
نویسنده : مامان مریم
369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بانوی نازم :عسلم الان که دارم برات مینویسم کنارم نشستی با اون زبون قشنگت داری برام حرف میزنی.گلم از دیشب که خونه عمو علی بودیم و موقع برگشتن پستونک عزیزتر از جانت رو شوت کردی تو جوی آب و من هم دیگه نگرفتمش شما بدون میمیت خوابیدی کلی اذیت شدی گلم تا خود صبح نخوابیدی تازه ساعت 8 صبح بعد از یه شیشه شیر خوابیدی دیشب شب بدی برات بود بارها خواستم برم پستونک زاپاست رو بیارم اما بعدش پشیمون شدم خلاصه دیشب گذشت امیدوارم این مرحله رو با کمک خدای مهربونم راحت پشت سر بزاری گلم

دخترک نازم بعد از یه شب بد خوابی تا ساعت 1 بعد از ظهر خوابید اینم عکسش

پسندها (6)

نظرات (9)

نیکــو
14 خرداد 93 15:46
عزیزم چقدر سخت بوده براش
آویسا
17 خرداد 93 19:28
آفرین به این دخمل زیبا
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 13:13
سلاااااااااااااااااااام مامان خانومی و دو تا شیطونای نازچه عجب شما رخ فرمودین؟؟؟؟نیستین ؟؟کجایین؟؟
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 13:22
ای قربون رها جونم بشم که اینقد برا پستونک اذیت شده
آیسان مامانی ماهان جون
19 خرداد 93 13:25
چقدم ناز خوابیده....
مامان پارمیدا
22 خرداد 93 9:02
آخی نازی چه سخته براش ولی تحمل کنین یه چند روزی رو می گذره و عادت می کنه .
رها
25 خرداد 93 19:33
میخوابی هم شیطنت ازون چهره ات میباره بلااااچه
الهه
28 خرداد 93 0:42
بازگشتت مبارک! تمام شدن مدرسه امیر جان و از پستونک گرفتن رها جان هم مبارک باشه خانوم. دیگه تند تند بیایی ها
زهرا - گل بهشتی من
19 تیر 93 10:22
آخی نازی عسلک! عوضش این چند وقته که پستونک خورده هم برای شما خوب بوده هم خودش...پسرک من اصلا پستونک نخورد.گاهی خیلی اذیت می شدم.
مامان مریم
پاسخ
همون بهترکه بچه پستونک نخوره امیر من اصلا سر هیچ چیزی اذیتم نکرد خودش هم راحت پستپنک رو ول کرد اما این دختر از اون بلاهاست ول کن میمیش هم نیست